۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85377230
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: دشمن می‌خواهد مردم با انتخابات میانه خوبی نداشته باشند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: دشمنان به دنبال القای ناامیدی در بین جوانان این کشور بوده و می‌خواهند مردم با انتخابات میانه خوبی نداشته باشند بنابراین باید با حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان آنان کوبید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز دوشنبه در جشن بزرگ انقلاب در شهر سامن اظهار داشت:ملت بصیر ایران اسلامی بار دیگر برای شکوه و اقتدار تاریخی، عظمت، امنیت و آینده نظام، برای شهدا و لبیک به مسیر روشن «حاج قاسم سلیمانی» و تجدید بیعت با مکتب سیدالشهدا(ع)، در انتخابات یازدهم اسفندماه سنگ تمام خواهند گداشت و حماسه می‌آفرینند و نقشه دشمن را که بدنبال کاهش مشارکت مردم است ناکام می گذارند.

فرماندار ویژه ملایر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،گفت: انقلاب ما همچون عید نوروز بود که بعد از یک دوره زمستان طولانی، دوباره آفتاب بهار تابیدن گرفت و رخوت و سردی زمستان رفت و شکوفه‌های امید در این سرزمین خود را نشان داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما عید قربان است و مردم ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرزندان خود را برای پیروزی انقلاب به قربانگاه آوردند و انقلاب اسلامی مردم ایران مثل عید فطر است که بعد از یک دوره طولانی به فطرت پاک خود و به اسلام بازگشتند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: انقلاب اسلامی مردم ایران همچون عید غدیر است که دوباره خورشید تابان ولایت بر این سرزمین بزرگ و پرافتخار تابیدن گرفت و نهاد قدرت در دست باکفایت ولایت فقیه قرار گرفت، این عظم و شکوه انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی بیان کرد: در تمام ۴۵ سال پیروزی انقلاب، دشمنان مرتب تلاش کردند مردم ما را از نظام و انقلاب پیشمان کنند، ابتدا با اعمال تحریم‌های ظالمانه، جنگ مستقیم، جنگ نیابتی، تهدید، حرکت‌های تجزیه‌طلبانه و این روزها و سالها روی امید مردم متمرکز شده‌اند.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات موجود در کشور مربوط به عملکرد مسوولان بوده است و ربطی به نظام و انقلاب ندارد و مردم به خوبی این مساله را تشخیص می دهند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه سطح و تراز انقلاب اسلامی بسیار بالاتر از نوع عملکرد همه مسوولان است، اظهار داشت: ملت همیشه بیدار ایران اسلامی برای سربلندی انقلاب و نظام بار دیگر به میدان می‌آیند و دشمنان را همچون گذشته ناامید می‌کنند.

وی ادامه داد: یکبار دیگر ملت ایران در حماسه بزرگ یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ مشارکت می‌کنند و با لبیک به ولایت، آمریکا و اسراییل را ناامید و وحدت و قدرت خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

تداوم راه انقلاب و امام راحل؛ تکلیف همه مردم است

امام جمعه سامن نیز بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران صاحب رهبری مجتهد و فقیهی عالیقدر است که دل‌های مردم جهان و مسلمانان را به خود جذب کرده است.

حجت الاسلام «سیدحسین طباطبایی» افزود: قدر این انقلاب را که خداوند به آن نظر دارد، باید بدانیم و در چهل و پنجمین سالروز باشکوه پیروزی انقلاب باید دستاوردهای بزرگ این نظام و انقلاب برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه جای همه شهدا و سرداران رشیدی همچون سردار سلیمانی و همه کسانی که برای انقلاب دفاع کردند، در جشن پیروزی انقلاب خالی است، گفت: تکلیف و وظیفه داریم که این انقلاب و راه امام راحل را بشناسیم و قدرتمندانه این مسیر نورانی را ادامه دهیم.

امام جمعه سامن با تاکید بر اینکه باید تمام اهداف انقلاب اسلامی را پیاده و اجرایی کنیم، حضور در انتخابات اسفندماه را یکی از اهداف مهم انقلاب برشمرد و تاکید کرد: حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو، وحدت و انسجام ملی را تقویت و دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب را برای همیشه ناامید می‌کند.

حجت الاسلام طباطبایی افزود: با توجه به اینکه دشمنان همانند دوره‌های قبل، تمام سعی و تلاش خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به‌کار گرفته‌اند و به دنبال یاس و ناامیدی در جامعه هستند، مردم باید با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رای پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بدهند.

به گزارش ایرنا؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

شهرستان ملایر دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha