۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85503090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان اصفهان وجود دارد 

اصفهان – ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرآیند اجرایی انتخابات با همت همه مسوولان استان تا امروز به خوبی پیش رفته و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس قانون پس از شهادت رییس جمهور مسوولان نظام و ستاد انتخابات بعنوان مجری، موظف به مشخص کردن رییس جمهور جدید تا ۵۰ روز هستند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به فرصت بسیار اندک برای برگزاری انتخابات، مجبوریم جلسه های بسیار فشرده ای را برگزار کنیم و دستکم هر هفته دو جلسه ستاد انتخابات برای برنامه ریزی اجرایی انتخابات در استان برگزار می شود.

جان نثاری با بیان اینکه آموزش یکی از ارکان مهم اجرای انتخابات است گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران توسط مردم انجام می شود و این افراد باید آموزش های لازم در زمینه فرآیند اجرای انتخابات را فرا بگیرند.

وی اضافه کرد: آموزش برای کاربران فناوری، عوامل اجرایی شعب، محافظان شعب و کلیه عوامل دخیل در انتخابات ارائه می شود که طبق تقویم آموزش ستاد انتخابات به مرور در حال انجام است و در تلاشیم که بهترین آموزش ها را به کاربران ارائه دهیم تا انتخابات با کوچکترین مشکلی مواجه نشود.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: تبلیغات انتخابات بلافاصله پس از اعلام اسامی افراد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان و معرفی آنها به مردم توسط وزارت کشور، آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس تقویم انتخابات، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ روز است و از روز بیست و سوم خردادماه شروع می شود و تا ساعت هشت صبح روز هفتم تیرماه ( ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری) ادامه خواهد داشت البته در صورتیکه شورای نگهبان زودتر از این تاریخ نتیجه تایید صلاحیت ها را اعلام کند احتمال شروع زودتر تبلیغات هم وجود دارد.

جان نثاری گفت: از همه نامزدهای تایید صلاحیت شده و ستادهای استان تقاضا داریم که بلافاصله رییس ستاد استانی خود را به استانداری معرفی کنند و تبلیغات انتخابات بصورت قانونمند انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha