۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 85509945
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اخبار انتظامی همدان، دستگیری ۱۶ سارق و مواد فروش در اسدآباد تا کشف چوب های قاچاق در بهار

همدان- ایرنا- دستگیری ۱۶ سارق و مواد مخدر فروش در اسدآباد، شناسایی سارقان طلای یک بانوی مسن در نهاوند و کشف ۲۲ تن چوب قاچاق در بهار از جمله اخبار کوتاه انتظامی امروز شنبه استان همدان بود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سرهنگ "ذبیح الله درویشی" در تشریح این خبر بیان کرد: درپی شکایت خانمی مسن مبنی بر سرقت طلاجات توسط سرنشینان یکدستگاه خودرو تیبا در یکی از مسیرهای ارتباطی، موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم ویژه پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه ۲ سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی پس از شناسایی متهمان در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ درویشی اضافه کرد: سارقان این زن مسن را سوار خودرو کرده و پس از طی مسافتی با تهدید و ترساندن اقدام به بریدن النگو های دست او کرده بودند و بعد از طی مسافتی کوتاه مالباخته را پیاده و به سمت یکی از شهرستانهای همجوار می گریزند.

وی از همشهریان به خصوص خانم ها و افراد مسن خواست از سوار شدن به خودروهای مسافربر شخصی خودداری و برای جابجایی حتما از تاکسی های عمومی استفاده نمایند.

دستگیری ۱۶ سارق و مواد فروش در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز و پاکسازی نقاط آلوده، طرح ارتقاء امنیت محله محور در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ " مصیب شاهملکی" افزود: در این طرح سه فقره سرقت محتویات داخل خودرو و اماکن خصوصی کشف شد و پنج سارق، ۲ خرده فروش موادمخدر، هفت معتاد و ۲ نفر دیگر به دلیل ارتکاب سایر جرائم دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: همچنین چهار دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کشف ۲۲ تن چوب قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی به ۲ دستگاه کامیون و نیسان حامل چوب قاچاق مشکوک و خودروها را متوقف کردند.

سرهنگ "علی حسن حیدری" افزود: ماموران در بازرسی از داخل خودروها ۲۲ تن انواع چوب فاقد هرگونه مجوز به ارزش تقریبی ۲۷۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی اظهارکرد: متهمان با تشکیل پرونده و خودروی توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح تحویل شدند.

کشف بیش از ۵۰ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: طرح امنیت محله محور در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت معتمدین محل توسط ماموران پاسگاه انتظامی "زمان آباد" اجراء شد.

سرهنگ احمد ساکی افزود: با اجرای این طرح ماموران ۲ دستگاه خودرو کامیون حامل سنگ سیلیس را توقیف و در مجموع مقدار بیش از ۵۰ تن سنگ سیلیس قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

این مفام مسئول گفت: کارشناسان ارزش ریالی سنگ سیلیس کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha