۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبر: 85512746
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جشن‌های غدیر با برنامه‌های متنوع در بهارستان

۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبر: 85512746
جشن‌های غدیر با برنامه‌های متنوع در بهارستان

بهارستان - ایرنا - به مناسبت عید سعید غدیر، شهرداری گلستان از توابع شهرستان بهارستان برنامه‌های متنوعی از جمله جشن‌ها، مسابقات، ایستگاه‌های صلواتی و فضاسازی معابر شهری را تدارک دیده و میزبان مردم شهرستان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید محمد میرزمانی شهردار گلستان روز سه شنبه در جلسه شورای معاونین و سازمان‌های تابعه شهرداری گلستان با تأکید بر اهمیت عید غدیر به عنوان یکی از مهم‌ترین اعیاد شیعیان اظهار داشت: برنامه‌های باشکوه و در خور شأن این عید بزرگ باید برنامه ریزی و برگزار شود و برای همه اقشار مردم علی الخصوص برای جوانان مفرح ، جذاب و ترغیب کننده باشد.

جشن‌های غدیر با برنامه‌های متنوع در بهارستان

وی افزود: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده، مسابقه کتابخانه‌ای با موضوع شرح فرمان غدیر در روز جمعه یک تیرماه، جشن بزرگ سادات علوی در روز دوشنبه ۴ تیرماه در مصلی نماز جمعه بخش گلستان برگزار می‌شود.

شهردار گلستان در ادامه بیان داشت: مسابقات ورزشی (یادواره شهید جمهور) برگزار و ۱۰ ایستگاه صلواتی توسط شهرداری گلستان در نقاط مختلف شهر دایر می شود و پذیرای شهروندان گرامی خواهد بود.

جشن ندای ولایت در روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه در سالن آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان و نشست بصیرت با موضوع خطبه غدیر و تکریم سادات در روز پنج‌شنبه ۳۰ خردادماه از ویژه برنامه های جشن غدیر می باشد.

میرزمانی خاطر نشان کرد: علاوه بر این، برنامه‌های دیگری از جمله فضاسازی و زیباسازی سطح شهر، نصب المان‌های نوری و ریسه‌ها، رنگ‌آمیزی و دیوارنویسی‌های مزین به عید غدیر خم نیز در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha