۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85517978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت پرشور کارمندان در انتخابات مورد اهتمام مدیران باشد

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مشارکت و حضور پرشور کارمندان دولتی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باید مورد اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز یکشنبه در شورای اداری استان قزوین اظهار کرد: مجموعه مدیران در حوزه مشارکت نسبت به زیر مجموعه خود بی تفاوت نباشند و برنامه ریزی کنند تا حضور حداکثری را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری کارمندان به قدرشناسی از رییس جمهور شهید منجر خواهد شد، بنابراین مدیرانی که اهتمام دارند و برنامه ریزی می کنند، با مدیری که به فضای عمومی جامعه اکتفا می کند، تفاوت خواهد داشت.

کاظمی تاکید کرد: ستاد انتخابات استان قزوین فعال شده و روز انتخابات از تمامی مدیران مختلف دعوت خواهیم کرد تا از نزدیک در جریان برگزاری انتخابات باشند.

این مسوول ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات دستگاه اجرایی باید روز انتخابات در اختیار استانداری و بخشداری قرار گیرد که انتظار می رود در این مدت با حداکر همراهی و همدلی انتخابات را با شایستگی برگزار کنیم.

کاظمی به ماده ۶۸ قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون مدیران از دخالت در موضوع تبلیغ انتخاباتی، هواداری و جانبداری از نامزدها منع شده‌اند که تمامی مدیران باید بر این مهم اهتمام داشته و رعایت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: از روز چهارشنبه /۶ تیرماه جاری/ استان درحالت آماده باش خواهد بود، بنابراین خروج هر مدیر از استان باید براساس تصمیم ستاد انتخابات صورت پذیرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: ازمدیران استان قزوین انتظار داریم از هر فضایی که انتخابات را تحت شعاع قرار می دهد سریعا ورود پیدا کرده و اجازه اخلال ایجاد شود.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات درشرایط معمول۱۶۰ روز است، اما بر مبنای اصل ۱۳۱ قانون اساسی بعد از فوت رییس جمهور باید کمتر از ۵۰ روز انتخابات برگزار شود که بازه زمانی فشرده ای را پشت سر گذاشتیم.

کامی در خصوص عید غدیر نیز بیان کرد: کارهای مردمی خوبی صورت گرفته است، از ساعت ۱۷ روز سه شنبه جشن بزرگ خیابانی را خواهیم داشت که دستگاه های امدادی و خدمات رسان باید پشتیبانی کنند.

گفتنی است، یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در استان قزوین برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده شده که ۸۰۰ شعبه ثابت و ۲۳۹ شعبه سیار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha