رییس ستاد انتخابات کرمان: استقبال از صندوق‌های رای تا این لحظه پرشور است

کرمان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان کرمان مشارکت تا این لحظه را در فضای صندوق های شعب اخذ رای سراسر استان با استقبال «بی‌نظیری» نسبت به انتخابات دوره قبل روبه رو خواند و گفت: این مهم نوید می‌دهد امروز هم بار دیگر مردم دیار کریمان برگ زرینی در تاریخ انقلاب و استان ثبت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رحمان جلالی روز جمعه در محل ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران افزود: از ساعت ۶ صبح امروز به طور رسمی کار اتاق وضعیت ستاد انتخابات با حضور اعضای شورای تامین استان و همچنین اعضای ستاد انتخابات آغاز شد.

عنوان

رییس ستاد انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: راس ساعت هشت صبح امروز کار رای‌گیری در هر ۲ هزارو ۴۲۸ شعبه اخذ رای در استان آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: مانیتورینگی (رصد) در اتاق وضعیت ستاد انتخابات مستقر است که به صورت آنلاین در لحظه، وضعیت تمامی شعب انتخابات رصد می‌شود.

جلالی گفت: کار فرایند انتخابات در نقاط صعب العبور نیز در حال انجام و پیگیری است و شعب اخذ رای سیار کار خود را در این مناطق آغاز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تا این لحظه با همت تمامی اعضای ستاد انتخابات هیچگونه حاشیه امنیتی در فرایند انتخابات نداشتیم و کار شعب به صورت عادی در حال پیگیری و جلو رفتن است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: برنامه ما این است که فردی نباشد در جای جای این استان بخواهد رای بدهد و ما نتوانیم رای او را اخذ کنیم.

وی اظهارداشت: در تمامی مناطق صعب العبور استان تدابیر برای برگزاری انتخابات فراهم شده و جایی که نیاز به بالگرد باشد امکان حضور آن هم فراهم است.

جلالی بیان کرد: با توجه به جلسات توجیهی که در ایام تبلیغات با روسای ستادهای نامزدها برگزار کردیم، فضای همدلی خیلی خوبی بین ستاد انتخابات و روسای ستادهای نامزدها در استان برقرار است و بین آنان یک رقابت مومنانه شکل گرفته است؛هیچگونه حاشیه‌ای نیز در فضای تبلیغات نداشتیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه هیچگونه پرونده‌ای که منجر به جرایم انتخاباتی باشد نداشتیم که این خود نشان از یک انتخابات سالم است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: توصیه ما این است که همین فضای همدلی و بردارانه‌ که تا الان به ویژه در تبلیغات داشتند امروز هم آن را حفظ کنند که این مهم برکاتش برای خود نظام و اقتدار ملی است و در راستای پروژه ایران قوی تعریف می‌شود.

به گزارش ایرنا سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و مصطفی پور محمدی نامزدهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha