مسوولان گرمسار: حضور حماسی در انتخابات ضرورتی برای اقتدار ایران + فیلم

سمنان - ایرنا - اعضای شورای تأمین گرمسار هم‌زمان با آغاز فرآیند رای‌گیری در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافتند و پس از شرکت در انتخابات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کردند و حضور حماسی مردم را در این صحنه مصداق مقبولیت نظام و ارتقای اقتدار ایران عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرآیند برگزاری انتخابات در گرمسار هم زمان با سراسر کشور رأس ساعت هشت صبح آغاز شد و در همان ساعات اولیه، جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار و انقلابی در شعب اخذ رأی برای ادای تکلیف شرعی و حق قانونی خود حضور یافتند.

در ساعات ابتدایی رأی گیری اعضای شورای تأمین شهرستان گرمسار نیز در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافتند و ضمن تجدید بیعت با شهدا و آرمان شهدا در انتخابات مشارکت کردند.

مشارکت در انتخابات رای به اسلام و ارزش‌های انقلابی است

امام جمعه گرمسار پس از رای دادن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی بیان کرد: آغاز فرآیند رأی‌گیری در گلزار شهدای گرمسار را به فال نیک می‌گیریم تا مردم با تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های امام راحل، در این فریضه حماسی مشارکت خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام سید علیرضا آرامی با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح افزود: این حضور در واقع رأی به اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهل بیت(ع)، و ارزش‌های انقلاب است.

فعالیت ۲ هزار نفر در فرآیند برگزاری انتخابات در گرمسار

فرماندار گرمسار نیز پس از شرکت در انتخابات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: انتظار می رود مردم بصیر و ولایت‌مدار گرمسار نیز همچون ادوار گذشته در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز حماسه آفرینی کنند.

رضا خانی با بیان اینکه ۷۸ شعبه اخذ رای برای سهولت حضور و مشارکت حداکثری مردم در شهر و روستاهای گرمسار ساماندهی شده است، افزود: بالغ بر ۲ هزار نفر در فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی با تأکید بر اینکه مردم شرکت در انتخابات را به ساعات انتهایی روز موکول نکنند، ابراز کرد: تمهیدات و تدابیر لازم برای تحقق چهار راهبرد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی برای مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در برگزاری این دوره از انتخابات اندیشیده شده است.

فرماندار گرمسار با اشاره به اقدامات هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات گرمسار برای برگزاری انتخابات سالم بیان کرد: نمایندگان نامزدها در تمامی شعب های اخذ رأی حضور دارند تا هیچ شبهه ای در صحت و سلامت انتخابات وجود نداشته باشد.

امکان مشارکت حداکثری در انتخابات برای آحاد مردم فراهم است

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز پس از انداختن رای خود در صندوق، به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام خبر شهادت آیت الله رئیسی در کمترین زمان ممکن فرآیند برگزاری انتخابات در کشور ایجاد شد و امیدوارم با مشارکت بالای مردم، فردی که برای توسعه کشور دغدغه دارد، انتخاب شود.

یاسر عربی با بیان اینکه همه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان این شرایط را دارند، افزود: امکان مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب رییس جمهوری محبوب با هر سلیقه و گرایش فکری ایجاد شده است.

هراس دشمن از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار نیز پس از شرکت در انتخابات به خبرنگار ایرنا، گفت: با وجود برنامه ریزی و توطئه های متعدد دشمنان، مردم ولایت مدار و انقلابی با حضور حداکثری تا پایان امروز، اقتدار نظام و مظهر مردم سالاری دینی را رقم خواهند زد.

سرهنگ ایرج گلینی با اشاره به راهبردهای مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در برگزاری انتخابات بیان کرد: دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس دارند، چرا که این حضور بر اقتدار نظام اسلامی می افزاید.

وی افزود: مشارکت حماسی مردم توطئه های معاندین را سرکوب خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شمار واجدان شرایط رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان سمنان ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر است که از این تعداد، ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر رای‌اولی هستند.

در هشت شهرستان استان سمنان ۶۹۱ شعبه اخذ رای شامل ۵۲۳ شعبه ثابت و ۱۶۸ شعبه سیار با ۱۱ هزار نفر فعال در شعبه‌ها برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

واجدان شرایط برای رای دادن در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شامل متولدین هشتم تیر سال ۱۳۸۵ و قبل از آن، فقط با شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha