۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85537003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: مردم با مدیریت مصرف برق مانع از خاموشی شوند

بوشهر- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باتوجه به افزایش دما و ضرورت پایداری برق مشترکین با مدیریت مصرف مسوولان را د. تامین انرژی مورد نیاز یاری رسانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری " در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: تلاش هایی در زمینه تامین آب و برق ت سط مسوولان انجام شده اما کافی نیست و برای گذر از شرایط موجود مردم باید با مدیریت مصرف مانع از بروز مشکل شوند.

وی افزود :انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در دو مرحله و با مشارکت نزدیک به ۵۵ میلیون نفر برگزار شد که این امر نشان‌دهنده وفاداری، اعتماد و مشارکت جدی مردم در عرصه اقتدار انقلاب است.

صفایی بوشهری بیان کرد: بسیاری از دشمنان تلاش کردند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و همانند تحریم اقتصادی، به دنبال تحریم سیاسی بودند اما مردم با هدایت‌های مقام معظم رهبری نشان دادند که می‌توانند تحریم‌های سیاسی را نیز خنثی کنند و شکست دیگری بر دشمنان تحمیل کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: فضای رقابتی انتخابات باید بعد از این رویداد به رفاقت و وحدت در سایه ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری تبدیل شود.

صفایی بوشهری افزود: شهید رئیسی رئیس جمهوری الگویی شایسته و بارز بود و راه وی نباید به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: نگاه جناحی و سیاسی نباید در روند پیشرفت و خدمت به مردم تاثیر بگذارد و با تمام توان باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کرد.

بیشتر بخوانید

شور شوق انتخاباتی بوشهری‌ها در موج دوم حضور

خلق حماسه‌ای جدید در بوشهر با مشارکت گسترده مردم در انتخابات

۵۷.۱۲ درصد بوشهری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha