۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85537688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ نیروی جدید به دادگستری شاهین‌شهر افزوده شدند

اصفهان – ایرنا - رییس کل دادگستری اصفهان از اضافه شدن ۳۵ نیروی جدید در قالب کارمند و قاضی به منظور تامین کمبود نیروی انسانی به دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز شنبه در آیین معارفه رییس جدید دادگستری شاهین شهر افزود: این افراد در قالب ۲۰ کارمند و ۱۵ قاضی به مروز زمان در ۲ سال گذشته به دستگاه قضایی این شهرستان افزوده شدند.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر میزان برخورداری دادگستری شهرستان شاهین شهر و میمه در حوزه نیروی اداری به ۶۶ درصد و همچنین از لحاظ کادر قضایی به ۵۴.۶ درصد افزایش یافته است.

۳۵ نیروی جدید به دادگستری شاهین‌شهر افزوده شدند

رییس کل دادگستری اصفهان افزود: این حوزه قضایی به لحاظ بهرمندی از نیروی اداری و قضایی از حوزه‌های برخوردار استان به‌حساب می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: با اختصاص نیروی اداری و قضایی جدید، امکان افزایش شعبه‌های رسیدگی به پرونده نیز فراهم می‌شود و این موضوع به رفع معضل اطاله دادرسی کمک شایانی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام جعفری، درباره آمار صلح و سازش در شاهین‌شهر گفت: آمار پرونده‌های صلحی در شوراهای این شهرستان ۳۱ درصد بوده که این آمار از میانگین کشوری و استانی پایین‌تر است و نیاز است با توجه به ظرفیت‌های اجتماعی و مذهبی این حوزه قضایی، با تلاش بیشتر این آمار افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم «علیرضا علائی» با حکم رییس قوه قضاییه به عنوان رییس جدید دادگستری شاهین‌شهر، معرفی و از تلاش‌های «حمید رئوفیان»، رییس سابق این حوزه قضایی، قدردانی شد.

شاهین شهر در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha