هشدار نارنجی در خراسان شمالی؛ دستگاه‌های خدمات رسان به خط شدند

بجنورد-ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: صدور هشدار سطح نارنجی از طرف هواشناسی، دستگاه های خدمات رسان استان را برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآورد.

غلامرضا شفیق روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان استان از جمله جمعیت هلال احمر، راهداری، پلیس راه، شهرداری و اورژانس برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: هواشناسی استان پیش بینی کرده است فعالیت سامانه امروز در استان تشدید می شود و بویژه در نیمه شمالی و شرقی استان بارش ها تا پایان امشب تدوام دارد و با توجه به رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: توصیه می شود مسافران و گردشگران از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

شفیق خاطرنشان کرد: با توجه به برپایی موکب ها و دسته های پیاده روی و برگزاری مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) در فضای باز لازم است دست اندرکاران هیات های مذهبی و دستگاه های اجرایی متولی امر تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha