۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبر: 85537980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچیان در رزن دستگیر شدند

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبر: 85537980
قاچاقچیان در رزن دستگیر شدند

همدان- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: ۲ قاچاقچی که اقدام به جاسازی مواد مخدر تریاک و شیره تریاک در ساک لباس کرده بودند در ورودی شهرستان رزن شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "عباس عزیزی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: به دنبال تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان مشخص شد که ۲ قاچاقچی مواد مخدر اقدام به تهیه ترایک و شیره Hن در غرب کشور کرده و قصد انتقال آن به استان های مرکزی را دارند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان که یکی از آنها سابقه فعالیت در این حوزه را دارد اقدام به جاسازی تریاک داخل ساک ورزشی و قرار دادن ان به جای زاپاس وانت بار کرده بودند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اضافه کرد: پس از شناسایی وانت حامل مواد مخدر، خودروی حامل مواد مخدر در ورودی شهر رزن توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: برخی قاچاقچیان بر این باورند که با دیگر پوشش ها از جمله وانت بار، مسافر اتوبوس و امثالهم می توانند براحتی مواد مخدر جابجا کنند در حالیکه پلیس به این شیوه ها اشراف اطلاعاتی کامل دارد.

وی افزود: همکاری خوب مردم همراه با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر، عرصه را بر قاچاقچیان و توزیع کنندگان تنگ کرده است.

یک هزار و ۱۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سه ماهه سال ۱۴۰۳ در استان همدان کشف و ۱۱ باند تهیه و توزیع موادمخدر با تلاش پلیس شناسایی و منهدم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha