۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85539357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیگیری‌ ویژه برای سرعت‌بخشی به طرح‌های آب و فاضلاب بوشهر

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم گناوه، بوشهر و دیلم در مجلس شورای اسلامی بوشهر گفت: پیگیری برای سرعت‌بخشی در تکمیل طرح‌های آب شیرین‌کن در این استان و بویژه شهرستان‌های شمالی به طور ویژه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر پورکبگانی روز یکشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: از شرکت آب و فاضلاب استان انتظار می‌رود در راستای خدمت‌رسانی شایسته و به‌ویژه مدیریت مسئله کم‌آبی اهتمام جدی داشته باشد.

بیان کرد: در این زمینه همچنین تلاش می‌شود با پیگیری‌های لازم در سطح ملی، روند احداث آب‌شیرین‌کن‌های استان به‌ویژه آب‌شیرین‌کن‌های شهرستان گناوه و بوشهر شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین انتظار می‌رود تسریع در احداث خط لوله گذر تازه‌ احداث امام حسین در محله تنگک به عنوان یک مطالبه مهم در اولویت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار گیرد.

پورکبگانی اظهار کرد: در ارتباط با احداث شبکه فاضلاب، اقدامات بسیار خوبی در شهرستان بوشهر، گناوه و دیلم برداشته شده که باید برای تکمیل آنها عزم جدی ایجاد شود.

وی گفت: احداث شبکه فاضلاب در شهرهای ساحلی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که در دولت مردمی شهید رئیسی با همت شرکت آبفا استان بوشهر طرح‌های ارزشمندی در این حوزه اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: بوشهر از حیث منابع آبی اکنون دومین استان خشک کشور است ولی با این وجود اقدامات بسیار خوبی برای افزایش پایداری آب شبکه در استان بوشهر اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید

وضعیت تامین آب شرب در ۶۱ روستای استان بوشهر پایدار شد

۱۴۰ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب شرب بوشهر افزوده می‌شود

ترمیم ۲۱ مورد هدررفت آب در استان بوشهر

ابوالحسن عالی افزود: امید است با ظرفیت بسیار خوب نمایندگان استان در مجلس و پیگیری‌های آنها در سطح کلان، مطالبات بحق مردم استان در حوزه آب و فاضلاب در کمترین زمان ممکن محقق شود.

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همواره تلاش می‌کند تا خواسته‌های مورد مطالبه مردم را در کمترین زمان ممکن اجرایی کند و در این راستا سند چشم‌انداز ۳۰ ساله حوزه آب و فاضلاب را تهیه و تدوین کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha