۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85543530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۳۷ خودرو رانندگان هنجارشکن در بیرجند

۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
کد خبر: 85543530
توقیف ۳۷ خودرو رانندگان هنجارشکن در بیرجند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ۳۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و ۷۵ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی روز شنبه در تشریح این خبر افزود: در راستای برخورد با وسایل نقلیه هنجارشکن از جمله آلودگی صوتی و تخلفات حادثه ساز، طرح ارتقای امنیت و آرامش در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر بیرجند به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: طرح ارتقای امنیت و آرامش در شهر با حضور تیم‌های گشت‌ پلیس راهور و با همکاری یگان‌های انتظامی در خیابان‌های شهر بیرجند اجرا شد و ماموران نسبت به برخورد با رانندگان متخلف و هنجارشکن اقدام کردند که در این رابطه ۷۵ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: ۳۲ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند همچنین ۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شد.

وی ضمن قدردانی از رانندگانی که با رعایت قوانین و مقررات به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها ادامه دارد و پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha