۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85549983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج خراسان شمالی یکهزار شغل ایجاد کرد

۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۴
کد خبر: 85549983
بسیج خراسان شمالی یکهزار شغل ایجاد کرد

بجنورد- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان با پرداخت تسهیلات از ابتدای سالجاری تاکنون یکهزار شغل ایجاد کرد.

سرهنگ مجتبی مداحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در این مدت یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ایجاد کسب و کارهای کوچک و طرح های اشتغالزایی پرداخت کرد.

به گفته وی؛ در طرح های اشتغال زایی و کسب و کارهای خرد به ازای هر فقره وام یک شغل ایجاد خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: این طرح ها بیشتر در زمینه ها کشاورزی، دامپروری، صنعت و صنایع تبدیلی است.

وی بر رفع بیکاری تاکید کرد و افزود: افراد متقاضی ایجاد کسب و کارهای کوچک و خوداشتغالی به بسیج سازندگی نواحی مقاومت مراجعه و تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۳۰ هزار نفر از جمعتی یک میلیون نفری استان خراسان شمالی زیر پوشش سازمان های حمایتی قرار دارند و جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر نیز در مناطق حاشیه شهرهای استان سکونت دارند که نیازمند حمایت های بیشتر در حوزه ها مختلف از جمله معیشت هستند.

خراسان شمالی ۲ هزار و ۴۴ گروه جهادی دارد که در بخش های مختلف در طول سال و به مناسبت های مختلف به مناطق محروم روستایی، عشایری و حاشیه ها برای خدمت رسانی اعزام خواهند شد.

خراسان شمالی ۳۵۰ هزار بسیجی دارد که در ۲۲ گروه اقشار مختلف ساماندهی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha