خبرنگاران نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذار دارند

گرگان- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با قدردانی از زحمات خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی گفت: نقش خبرنگاران در امنیت سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار و توسعه جامعه غیرقابل انکار است.

به گزارش ایرنا، درویشعلی حسن‌زاده روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان اظهار کرد: هر جامعه‌ای برای رسیدن به رشد و توسعه به ابرازها و شاخص‌های مختلفی نیاز دارد که یکی از این ابزارهای مهم، رسانه‌ها و خبرنگاران هستند.

وی ایرنا را یکی از رسانه‌های فعال و پویا دانست و افزود: این رسانه همواره در صحنه‌های مختلف حضور مستمر و پررنگ داشته است.

خبرنگاران نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذار دارند

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha