۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85573106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس در ایام اربعین حسینی

آبادان - ایرنا - رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس در ایام اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علی صالحی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی پاسخگوی پیشنهادات، انتقادات، تقدیرات و درخواست های زائران و هموطنان درباره عملکرد کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان می‌باشد.

وی سامانه ۱۹۷ را ابزاری برای ارتباط نزدیک و بی واسطه مردم با مسئولان فراجا و رسیدگی سریع به مشکلات و درخواست‌های آنان عنوان کرد و گفت: در زمان برقراری تماس شهروندان دستورات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان صادر و موارد درخواستی پیگیری و پس از نتیجه به اطلاع فرد تماس گیرنده اطلاع داده می شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: مجموعه انتظامی خدمتگزار مردم است و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را برای خود افتخار تلقی کرده و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهد.

سرهنگ صالحی گفت: دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با شماره تلفن ۱۹۷ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه نقطه نظر از عملکرد پلیس استان خوزستان است‌.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha