انحراف از جاده وانت در جاده آرادان - سرخه پنج مصدوم داشت

سمنان - ایرنا - معاون امدادونجات هلال‌احمر سمنان گفت: انحراف از جاده خودروی مزدا وانت در کیلومتر سه جاده آرادان به سرخه پنج مصدوم برجا گذاشت.

علیرضا باغبان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انحراف از جاده خودروی مزداوانت حدود ساعت 9 امروز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد که تیم امداد و نجات هلال احمر پایگاه آرادان در کوتاه‌ترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومان را با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل کردند.

معاون امدادونجات هلال‌احمر سمنان گفت: رعایت نکات ایمنی به عنوان مولفه مهم در پیشگیری از تصادفات همواره مورد توجه رانندگان و سرنشینان خودرو باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای و کوهستانی، می توانند با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.

سالانه بیش از ۱۵ میلیون زائر حرم ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) در محور شرقی- غربی کشور از حدود ۶۰۰ کیلومتر محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می‌کنند و حوادث رانندگی در این محور کویری و یکدست قابل توجه است. حدود ۶۰ درصد حوادث رانندگی جاده‌ای در این مسیر از نوع واژگونی و انحراف و نیازمند امدادرسانی از سوی سازمان هلال احمر است و پایگاه‌هایی به همین منظور در نقاط مختلف جاده‌ها استقرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha