دهمین سفر استانی رییس‌جمهوری و پیگیری دستاوردهای آن برای زنجان

رییس‌جمهوری پنج‌شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰، در دهمین سفر استانی وارد استان زنجان شد؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر مشکلات استان را بررسی و دستورهای راهگشا برای توسعه استان صادر کرد.

آیت‌الله رئیسی پس از ورود به این استان در جمع شماری از اعضای تعاونی های مسکن مشکل دار زنجان که در مسیر فرودگاه تجمع کرده بودند حاضر شد و  قول مساعد برای رفع مشکلات آنان داد.

وی سپس از کارخانه در حال احداث سرجین بافت زنجان بازدید و دستور تسریع در رفع موانع راه اندازی این کارخانه را صادر کرد.

رییس‌جمهوری در ادامه سفر خود از سایت دپوی کیک روی زنجان بازدید کرد و پس آن به کارخانه روغن نباتی جهان رفت و در آنجا ضمن گلایه شدید از راه‌اندازی نمایشی این کارخانه تاکید کرد که جلوی این ظاهرسازی‌ها را خواهم گرفت.

حضور در جمع اهالی کوی فلسطین در حاشیه شهر زنجان، دیدار با فرهیختگان این استان، دیدار با نخبگان، علما و روحانیون و اقشارمختلف مردم، دیدار با خانواده شهدا، حضور در نشست شورای اداری و شرکت در نشست خبری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس‌جمهوری به زنجان بود.

وزیران جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، کشور و رییس‌ دفتر رییس‌جمهوری، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی رییس‌جمهوری و معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی کردند.

خبرنگاران ایرنا ضمن پوشش خبری و تصویری سفر، به بیان مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف از رییس‌جمهوری و پیگیری‌های مصوبات سفر پرداخته‌اند که اخبار مرتبط با این رویداد را می‌توانید در این پرونده خبری بخوانید.

برچسب‌ها

اخبار پرونده