۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵
کد خبر: 81620472
T T
۰ نفر

ميران وقوع سرقت در استان اردبيل 16درصد كاهش يافت

۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵
کد خبر: 81620472
ميران وقوع سرقت در استان اردبيل 16درصد كاهش يافت

اردبيل - ايرنا - معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان اردبيل از كاهش 16درصدي ميزان وقوع سرقت در اين استان در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد.

يوسف خدادادي روز يكشنبه در جلسه پيشگيري و كاهش جرايم مربوط به سرقت در اردبيل با قدرداني از مسوولان دستگاه هايي كه در مبارزه با وقوع سرقت با هماهنگي هاي لازم موجب پايين آمدن ميزان وقوع سرقت در استان شدند افزود: اين نشان دهنده تلاش و اراده جدي مسوولان در استان براي مقابه قاطع با اين جرم است.

او گفت: با برنامه ريزي ها و هماهنگي انجام شده امسال نيز اقداماتي با قاطعيت تمام براي پيشگيري از وقوع سرقت در مناطق مختلف استان انجام مي شود.

خدادادي با اشاره به اين كه سيستم قضايي استان همواره در مقابله با جرايم از نيروي انتظامي و ساير دستگاه ها حمايت قضايي قوي مي كند اظهار كرد: در زمينه سرقت نيز احكام متناسب با جرم و با بازدارندگي مناسب صادر مي شود.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي دادگستري اردبيل ، وي بر لزوم آگاه سازي عمومي مردم و آموزش همگاني مراقبت از اموال به ويژه وسايط نقليه از طريق رسانه ها تاكيد كرد و گفت: در وهله اول بايد خود مردم نسبت به مراقبت از اموال خود آگاهي داشته باشند تا درگير مشكلات و تبعات ناشي از آن نباشند.

8123/6018