ميزباني يك رويداد بين‌المللي تير و كمان به مازندران واگذار مي‌شود

ساري - ايرنا - رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان گفت كه با توجه به شرايط مناسب مازندران ، برگزاري يكي از تورنمنت ها و مسابقات مهم بين المللي تير و كمان با حضور كشورهاي مطرح به مازندران واگذار مي شود.

محمدعلي شجاعي جمعه شب در حاشيه مجمع ساليانه هيات تير و كمان مازندران در ساري در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : ميزباني هيات تير و كمان مازندران از انتخابي تيم ملي بزرگسالان مردان و زنان در ساري در سطح بالا و رضايتبخش بوده و فدراسيون قصد دارد تا ميزباني يكي از مسابقات بين‌المللي تيراندازي با كمان در كشورمان را به اين استان محول كند.
وي ادامه داد : هنوز زمان دقيق برگزاري اين مسابقات مشخص نيست ، اما برگزاري يك رويداد مهم بين المللي تيراندازي با كمان در مازندران در سال جاري و يا سال آينده قطعي است.
رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان ظرفيت هاي بالاي مازندران در ورزش قهرماني و مدال آوري درمسابقات مختلف از جمله المپيك و مسابقات جهاني و آسيايي را يك مزيت برتر در كشور دانست و گفت : انتظار داريم كه ورزش تير و كمان نيز همانند ديگر رشته هاي مدال آور اين استان از جمله كشتي ، وزنه برداري ، تكواندو ، پينگ پنگ و غيره رشد پيدا كند.
شجاعي به مازندراني بودن ' مجيد غيبي' كماندار ملي پوش و كاپيتان تيم ملي تير و كمان و عنوان دار جهاني اشاره و اضافه كرد : اين استان ظرفيت و قابليت هاي بالايي در رشته تير و كمان دارد كه انتظار است با برنامه ريزي هايي كه هيات استان تدوين كرده ، بزودي شاهد رشد و توسعه بيش از پيش ورزش تير و كمان درمازندران باشيم.
وي ادامه داد : مسابقات قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي تير و كمان مردان و زنان در سطح بالايي در ساري برگزار شده و جاي قدرداني از مسؤولان برگزاري و هيات تيروكان مازندران دارد.
رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان همچنين گفت : هيات تير و كمان مازندران در يك سال گذشته توانسته بيش از 50 برنامه كمي و كيفي را براي توسعه و همگاني كردن اين رشته ورزشي اجرا كند.
به گزارش ايرنا ، با حضور محمدعلي شجاعي رئيس فدراسيون تيرندازي با كمان و حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان مازندران مجمع سالانه هيات تير و كمان مازندران برگزار شد.
مسابقات انتخابي تيم ملي تير و كمان ايران پس از چهار روز رقابت حدود 250 كماندار مرد و زن در 2 رشته كامپوند و ريكرو بيرون سالن در ورزشگاه شهداي ساري و داخل سالن در مجموعه فرهنگي ورزشي ايثار ساري جمعه شب پايان يافت.
در مجموع 32 كماندار برتر هر 2 رشته كامپوند و ريكرو زنان و مردان در بخش هاي داخل سالن و بيرون سالن به اردوي آماده سازي تيم ملي براي شركت در چهار رويداد مهم جهاني دعوت خواهند شد.
خبرنگار: مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654