۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴
کد خبر: 82848814
T T
۰ نفر

امام جمعه نیر

محرومان نباید فراموش شوند

۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴
کد خبر: 82848814
محرومان نباید فراموش شوند

اردبیل - ایرنا - امام جمعه نیر گفت: هفته احسان فرصتی برای توجه به اقشار نیازمند است ، مسئولان ما نباید گرفتار اشرافی گری شده و محرومان را فراموش كنند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میكائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان نیر با بیان اینكه احسان و نیكوكاری امر الهی است و باید با فرهنگ ‌سازی در جامعه ترویج شود از مردم خواست تا در هفته احسان و نیكوكاری مستمندان و محرومان را از یاد نبرند.
وی تاكید كرد: مردم نوع دوست كشورمان امسال نیز همچون سال‌ های گذشته با كمك به نیازمندان، نوروزی شاد و توام با آرامش برای خود و دیگران به ارمغان آورند.
امام جمعه نیر همچنین با گرامیداشت فرارسیدن 15 اسفند ماه روز درختكاری و منابع طبیعی افزود: روز درختكاری بهانه ‌ای است برای این كه ما به محیط زیست احترام گذشته و آن را احیا كنیم و یا دست كم آن را با دقت بیشتری نگهداری كنیم.
وی با بیان اهمیت درختكاری از دیدگاه معصومین (ع) ادامه داد: درختكاری یك عمل خیر است و در حفظ و حراست از درختان باید تلاش بیشتری كنیم.
حجت الاسلام مقدسی در ادامه گفت: درخت نشانه توحید است كه یك موجود زنده بوده و كاشتن درخت ثواب الهی را دارد، رسیدگی به درخت باعث می شود كه مردم از آن استفاده كرده و این خود نوعی عبادت است.
6016/7116