۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبر: 84821225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: مدیران چالش های مقابل تولید را رفع کنند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: مدیران چالشهای مقابل تولید را رفع کنند در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز صنعت در سنندج اظهار داشت: اگر مدیرکلی یا مدیر بانکی نمی تواند مشکل تولید استان را حل کند مدیریت را رها کند.

وی با اشاره به اینکه معیار ارزیابی مدیر از طرف ما کمک به تولید است ادامه داد: از تمام ظرفیتها برای حمایت از تولیدکننده استفاده کنید نباید بر در یک واحد تولیدی به راحتی قفل زده شود.

زارعی کوشا اضافه کرد: فرصتها را مغتنم بشماریم و حمایت همه جانبه از تولید و سرمایه‌گذاری باید بدون شعار صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید دست تولید کننده را گرفت و دست او را بوسید اضافه کرد: ۹۰ درصد سرمایه‌گذاران از بروکراسی می‌ترسند و به این دلیل پا پیش نمی‌گذارند.

استاندار کردستان ادامه داد: اگر در کارگروه‌ها مدیرانی قول انجام کاری در راستای رفع مشکل واحدهای تولید می‌دهند باید آن کار انجام شود.

وی گفت: اولویت همه ما تلاش برای رشد اقتصادی است که اگر مولفه‌های آن به درستی کنار هم قرار نگیرند این اتفاق نخواهد افتاد برخی از این مولفه‌ها جهانی است و خارج از اختیار ما است.

زارعی کوشا اضافه کرد: اما در مورد مولفه‌هایی که در اختیار ما است نباید کوتاه بیاییم و با ضعف عمل کنیم.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به کردستان اظهار داشت: کمک به ۲۵۱ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری با اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ۵۵۰ میلیون یورو که در مجموع  ۲۳ هزار میلیارد تومان خواهد بود در این سفر مصوب شده است.

استاندار کردستان تاکید کرد: اگر شاهد خروج مواد خام معدنی از استان نباشیم می‌توانیم بگوییم در حوزه معدن موفق بوده‌ایم که سرمایه‌گذاری در این حوزه با همین هدف و تکمیل چرخه کامل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha