۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84882435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بدمینتون بانوان گیلان مغلوب تبریز شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴
کد خبر: 84882435
تیم بدمینتون بانوان گیلان مغلوب تبریز شد

رشت _ ایرنا _ تیم‌های بدمینتون بانوان گیلان و میلاد تبریز در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میلاد تبریز با نتیجه چهار بر یک حریفش را شکست داد.

به گزارش ایرنا، در جریان این دیدار که در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم میلاد تبریز از سه بازی انفرادی و ۲ بازی دونفره، چهار پیروزی کسب کرد و تیم گیلان نیز فقط در یک بازی به برتری رسید تا در نهایت این مسابقه با نتیجه چهار بر یک به سود تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز خاتمه یابد.

نماینده گیلان در رقابتهای لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور به صورت رفت و برگشت با تیمهای میلاد تبریز، فخار مشهد، شهرداری شاهرود و مس شهربابک به رقابت می پردازد.

تیم بدمینتون بانوان گیلان در هفته چهارم لیگ برتر کشور با قرعه استراحت روبرو شده و در هفته پنجم باید در رشت به مصاف تیم فخار مشهد برود.

مهسا نوع بشری، مریم قنبری، مشفق کاظم پور، ماهدیس غلامی، عارفه تیغ نورد، نیوشا قیامی و شقایق نوبهار بازیکنان نماینده گیلان در رقابتهای بدمینتون لیگ برتر بانوان کشور را تشکیل می دهند ضمن اینکه هما اسماعیلی به عنوان مربی و بلور امیدی به عنوان سرپرست در این تیم حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha