۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 85026558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن و شور اتحاد و دفاع از انقلاب در دارالمرحمه سمنان + فیلم

سمنان - ایرنا - راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان پهناور سمنان در سرتاسر دیار درالمرحمه آغاز شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شده است و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضور خوانندگان، مداحان و ورزشکاران برگزار می‌شود.

همراه با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در مرکز استان سمنان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی‌های مسلح برپا و به دید عموم مردم گذاشته خواهد شد.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سمنان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز شده است و در شاهرود نیز ساعت ۱۰ از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در دامغان ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهارراه چشمه علی جنب آتش‌نشانی، گرمسار ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی (ره) و میامی ساعت ۱۰ صبح از میدان بسیج به سمت کاروان شاه عباسی برنامه‌ریزی شده است.

مردم مهدیشهر نیز ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی ۲۲ بهمن را از میدان امام رضا(ع) به سمت حسینیه المهدی (عج) آغاز می‌کنند و در آرادان ساعت ۱۱ صبح از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان امام خمینی (ره)، سرخه ساعت ۱۰ صبح از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه شهدا و بسطام ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت امامزاده محمد (ع) برگزار خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در کلاته خیج دامغان ساعت ۱۱ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا، مجن شاهرود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از حسینیه پایین تا گلزار شهدا، بیارجمند شاهرود ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس به سمت پارک شاهد، گلزار شهدای گمنام و رویان شاهرود ساعت ۱۱ صبح از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

در ایوانکی گرمسار ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه صبح راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره)، شهمیرزاد ساعت ۱۰ صبح ازمسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره)، درجزین از توابع مهدیشهر ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از مسجد قائم (عج) به سمت مسجد جامع، لاسجرد از توابع سرخه بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدای لاسجرد و امیریه از توابع دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مسجد جامع به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل (ع ) برگزار می‌شود.

راهپیمایی در دیباج دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل درمانگاه به سمت میدان امام خمینی (ره) و کلاته رودبار دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن و شور اتحاد و دفاع از انقلاب در دارالمرحمه سمنان + فیلم

به گزارش ایرنا، استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha