۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85281217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی کاشان معرفی شد

کاشان - ایرنا - سرپرست جهاد کشاورزی کاشان گفت: تاکنون چهار طرح اولویت‌دار سرمایه‌گذاری با عناوین مرمت و بازسازی قنوات، ایجاد گلخانه، ایجاد دامگاه برای روستاها و کشت گیاهان دارویی در مناطق مختلف در بخش کشاورزی این شهرستان شناسایی و معرفی شده است.

علی محلوجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این طرح‌ها ۲ مورد مربوط به اصلاح الگوی کشت (افزایش سطح گلخانه ها و کشت گیاهان دارویی) بوده که و هیچ گونه محدودیت یا مشکلی جز تخصیص تسهیلات برای اجرا نداریم.

وی اظهار کرد: از این تعداد تاکنون ۵۵ طرح متناسب با اعتباری که به کاشان ابلاغ شده ، برای دریافت تسهیلات در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده‌اند.
سرپرست جهاد کشاورزی کاشان گفت: سال گذشته هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات در قالب تسهیلات ایجاد گلخانه، سرمایه در گردش خرید علوفه و سرمایه در گردش خرید گل محمدی به متقاضیان اعطا شد.

محلوجی گفت:همچنین سال گذشته میزان ۶۵ میلیارد ریال در راستای مرمت و بازسازی قنوات شهرستان به صورت بلاعوض هزینه شده و انتظار می رود در سال جاری نیز این روند ادامه داشته باشد.
وی اظهار کرد: در مجموع برای بیشتر طرح‌ها به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا در مجتمع‌های دامداری، گلخانه‌ای یا در نواحی و شهرک‌های کشاورزی اجرا شود،درخصوص زمین یا محدودیت آب و خاک تعیین تکلیف شده‌اند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha