معاون استاندار سمنان: پدافند رسانه‌ای در مقابل هجمه دشمن تعریف شود + فیلم

سمنان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به تلاش‌های رسانه‌ای دشمن برای القای روحیه ناامیدی در بین آحاد مردم و مسئولان، تعریف و ایجاد پدافند رسانه‌ای در سطح ملی و استانی برای خنثی‌سازی هجمه‌ها را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صادقی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سمنان افزود: دشمنان با ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و اتخاذ تاکتیک‌های مختلف در حال تبیین اهداف منفی خود هستند و در مقابل این حرکت بدخواهان، رسالت ذاتی یک مسوول پرداختن به وظایفش در موقعیت پدافندی در زمینه‌های مختلف حاکمیت، دولت و نظام است و خبرگزاری‌ها به خصوص ایرنا در این زمینه نقش برجسته‌تر و بارزتری بر عهده دارند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود خبرگزاری‌ها، صاحبان صفحه‌های پرمخاطب و تریبون‌ها با خلاقیت و ابتکار، با استفاده از شیوه‌های نوین، خبرها را به بهترین نحو به منظور روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

معاون استاندار سمنان: پدافند رسانه‌ای در مقابل هجمه دشمن تعریف شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: دشمنان با القای ناامیدی، به دنبال ایجاد دلسردی در بین مردم ایران هستند و در این شرایط انتظار می‌رود رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی از دستاوردها اهتمام ویژه داشته باشند.

صادقی با یادآوری اهمیت اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان با تلاش برای انعکاس دستاوردها، جایگاهی ویژه در بین بنگاه‌های رسانه‌ای این خطه دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت و پرورش خبرنگاران به صورت تخصصی در حوزه اقتصاد و انعکاس تلاش‌ها در این بخش نقش مهمی در جهاد تبیین دارد.

در این دیدار، سعید صادقی مقدم رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان هم با اعلام آمادگی و تاکید بر همراهی و تعامل بیش از پیش مسئولان با رسانه‌ها به منظور انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم در این دیار افزود: ایرنا سمنان با نیروهای توانمند و جهادی در راستای اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی گام برمی‌دارد و از پیگیری مطالبه‌های بحق مردم نیز غافل نمی‌شود.

«محمد رضا صادقی» متولد ۱۳۶۴ و فرزند شهید سردار احمد صادقی نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ از سوی استاندار سمنان به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان» منصوب شد؛ وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته حقوق اقتصادی و یک جلد کتاب و مقالات مختلف در حوزه‌هایی از جملهاقتصاد مقاومتی از تالیفاتش است.

معاون استاندار سمنان: پدافند رسانه‌ای در مقابل هجمه دشمن تعریف شود

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۱۳ خورشیدی با تأسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی بیش از هشت دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha