۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85492609
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: تبیین شخصیت شهید جمهور وظیفه همه نخبگان است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: تببین خدمات ارزشمند دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و شخصیت رییس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به مردم، وظیفه همه‌ نخبگان و خواص جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت هفتمین شب شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، اظهار داشت: خیزش عمومی و برانگیختگی ایجاد شده در کشور و جهان پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، نشان از اخلاص والای وی دارد.

وی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی شهید جمهور موجب ابراز ارادت و علاقه عمومی به شهید آیت‌الله رئیسی شد، افزود: اخلاص، ولایت‌مداری و خدمات شایسته، بی‌نظیر و شبانه‌روزی وی موجب شد میلیون‌ها نفر در شهرهای تبریز، تهران، بیرجند، مشهد، سراسر کشور و اقصی نقاط جهان با این شهادت الهام‌بخش حماسه‌آفرینی کنند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مردم ملایر نیز در کمترین زمان ممکن به میدان آمدند و یک خیزش سراسری در شهرها و روستاها شاهد بودیم که نشانه تاثیر عمیق شهید جمهور بر قلوب مردم است، ادامه داد: مردم بعد از ۴۳ سال از شهادت شهید رجایی در تشییع دومین رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی سنگ تمام گذاشتند.

اسماعیلی این حضور میلیونی را نشان دهنده عزم و جدیت دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور و خدمت به مردم دانست و بیان کرد: بنیان‌های فکری و نظری شهید رئیسی عمق بیشتری به مقبولیت و محبوبیت ایشان داد.

وی احیای بیش از پنج هزار واحد تولیدی راکد و تعطیل، شروع به ساخت میلیون‌ها مسکن در قالب نهضت ملی مسکن، افزایش تولیدات و کاهش نرخ بیکاری، جلوگیری از افزایش نقدینگی و پرداخت بدهی‌های دولت قبل، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم، تثبیت کارآمدی نظام اسلامی‌ و هزاران اقدام دیگر را بخش کوچکی از کارنامه سه ساله مجاهدت آیت‌الله رئیسی در منصب رئیس جمهور برشمرد.

معاون استاندار همدان یادآور شد: علاوه بر این بُعد ایدئولوژیک و نظری شهید آیت‌الله رئیسی عمق بیشتری از مقبولیت و محبوبیت را برای وی به بار آورد.

اسماعیلی از جمله بنیان‌های فکری و نظری وی می‌توان به ولایت‌مداری، تابعیت محض در مقابل ولی فقیه، تلاش برای احیای شعارهای اصیل انقلاب اسلامی، مردمی‌سازی امور و در کنار مردم بودن، تدیّن و زهد در سبک زندگی، استکبار ستیزی‌ و نهادینه‌سازی فرهنگ مقاومت اشاره کرد.

وی پرهیز از هرگونه سیاست‌ زدگی و بازی‌های سیاسی، کار مداوم و خستگی‌ناپذیر، تصمیم‌گیری بر اساس عقلانیت با نگاه به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، اعتقاد عمیق به وحدت عموم مردم و مسئولان، پرهیز از هرگونه دو قطبی‌سازی، جامع الاطراف بودن و پرهیز از یک جانبه‌گرایی و پاک‌دستی و پرهیز از هرگونه اشرافی‌گری را از دیگر بنیان‌های فکری و نظری شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: همه خواص و نخبگان جامعه امروز وظیفه دارند با تبیین خدمات دولت مردمی سیزدهم و شخصیت رئیس جمهور شهید، این شاخص واضح خدمتگزاری را به مردم ارائه دهند و این مساله در تاریخ تثبیت شود.

به گزارش ایرنا؛ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بود که آیت الله رئیسی در سفری استانی به آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم افتتاح سد مرزی قیز قلعه‌سی همراه با همتای آذربایجانی خود به شمال این استان در نزدیکی مرز همسایه شمال غربی کشورمان سفر کرده بود که در بازگشت به تبریز، بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم محافظت و کروی پروازی دچار سانحه شد و سقوط کرد که در اثر این سانحه، همه مسافران این پرواز به شهادت رسیدند و آخرین سفر استانی آیت الله رئیسی، نیمه‌تمام باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha