۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85538063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار زنجان: اعتبارات شهرستان ۴۰ درصد افزایش یافت

زنجان - ایرنا- فرماندار شهرستان زنجان گفت: امسال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان نسبت به سال گذشته، رشد ۴۰ درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ پرویز خالقی روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان از توزیع بیش از ۶ هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال اعتبار به طرح ها و پروژه های سطح شهرستان خبر داد و افزود: این اعتبارات بین ۳۰ دستگاه اجرایی در قالب ۲۰ فصل برای ۱۰۶ طرح مهم در سطح شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: این اعتبارات در طرحهای مختلفی همچون پروژه‌های آموزشی، حمل و نقل، آب شرب، کشاورزی، فرهنگی، ورزشی و با اولویت‌سنجی نیازهای شهرستان تعیین و توزیع شد.

خالقی با تأکید بر اهتمام ویژه در زمینه‌ افزایش رشد اعتبارات تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای در شهرستان زنجان، افزود: این اعتبارات در سال جاری در سطح شهرستان رشد قابل توجهی داشته که حاکی از اهتمام و توجه ویژه‌ مسئولان امر به این موضوع است.

فرماندار شهرستان زنجان گفت: ما به هیچ‌عنوان به این میزان اعتبارات بسنده نخواهیم کرد و با عزم جزم برای افزایش اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان تلاش می کنیم.

شهرستان زنجان با دارا بودن ۵۰.۴ درصد جمعیت استان، ۵۶۱ هزار و ۷۹۹ نفر جمعیت دارد و ۵۰.۴ درصد جمعیت استان را در خود جای داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha