دولت شهید جمهور گفتمان انقلابی و کارآمدی را روی ریل قرار داد

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت شهید جمهور آیت الله رییسی، گفتمان اسلامی، انقلابی گری، کارآمدی، مردم محوری و سخت کوشی را احیا کرد و روی ریل قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد پاکمهر عصر شنبه در جمع فعالان فرهنگی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان شمالی افزود: سه سال خدمت شهید جمهور فرصت طلایی برای ایران اسلامی بود که دستاوردهای زیادی برای مردم به‌ویژه در مناطق محروم به‌همراه داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی به مردم استان خراسان شمالی نیز خدمت بزرگی کرد، اظهار داشت: در طول دوران ریاست جمهوری وی، پروژه های بزرگی که چند سال راکد بود احیا و بهره برداری شد و مردم طعم خدمت‌رسانی را چشیدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل سد «گُلمَندره» دستاورد بزرگ دولت شهید جمهور در خراسان‌شمالی است، افزود: این سد از جمله طرح های راکد مانده در بیش از یک دهه به‌دلیل کمبود اعتبار بود که در مدت ۲ سال با همت دولت سیزدهم جان دوباره گرفت و با تزریق اعتبارات لازم به مرحله آبگیری و افتتاح رسید.

وی ادامه داد: در سیلاب سال ۱۳۸۰ در منطقه دشت علاوه بر میلیاردها ریال خسارت تعدادی زیادی از هموطنان جان خود را از دست دادند اما با بهره برداری از این طرح، جلوی بسیاری از خسارت ها گرفته شد.

پاکمهر به جریان سیلاب بزرگی بعد از آبگیری این سد اشاره کرد و گفت: اگر سد گُلمَندره این سیلاب را مهار نمی‌کرد احتمال تلفات انسانی و خسارت‌های سنگین مادی وجود داشت.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با هزینه‌کرد بیش از هفت هزار میلیارد ریال این سد را به پایان رساند که جلوی حوادث زیادی گرفته شد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس به طرح استفاده از پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان اشاره کرد و گفت: این طرح با دستور رییس جمهور شهید و تلاش دولت سیزدهم و با هدف استفاده از آب خاکستری در صنایع اجرا شد.

پاکمهر تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح، سالانه بیش از هفت میلیون متر مکعب فاضلاب در اختیار صنعت قرار می‌گیرد در حالی‌که در سال های گذشته از این آب نامتعارف برای بخش کشاورزی استفاده می شد.

وی افزود: رییس جمهور شهید وقتی در جریان مشکل آب بجنورد و وضعیت آب‌های زیر زمینی این خطه قرار گرفت، دستور اجرای این طرح را صادر کرد تا با این اقدام جدای از رفع مشکل آب، دغدغه آب پتروشیمی خراسان نیز حل شود و مساله سلامت در اولویت قرار داشت.

شهید جمهور تراز مدیر انقلابی در کشور بود

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: شهید جمهور تراز مدیر انقلابی در کشور بودٰ و گفتمان دینی را با عمل خود احیا و با شهادت، آن را تثبت کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد افشین‌فر افزود: شهید جمهور خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی کرد که مردم طعم خدمت را در طول دوران رییس جمهوری وی چشیدند.

وی با بیان اینکه شهید رییسی، گفتمان انقلاب را نیز زنده کرد، گفت: وی با رعایت آرمان های انقلاب، کارها را انجام می داد و کارآمدی را با متدین بودن جلو برد.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: وظیفه همه فعالان فرهنگی این است که گفتمان رییس جمهور که در تراز جمهوری اسلامی است را در جامعه منتشر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید پرچم گفتمان انقلاب اسلامی را تنزل دهیم بلکه باید این مهم را پیش ببریم.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور فعالان ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در تالار ایثار بجنورد برگزار شد از تعدادی از فعالان فرهنگی تقدیر بعمل ‌آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha