۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85540247
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم| حضور نوجوانان و جوانان در مراسم سوگواری حسینی

گرگان- ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: با وجود گذشت بیش از هزار و ۴۰۰ سال از قیام سیدالشهدا(ع)، حضور نسل جوان به‌ویژه دختران و پسران دهه نودی در مساجد، تکایا و در روستاها و شهرها برای سوگواری حسینی بیش از همه به چشم می‌خورد.

حجت‌الاسلام سیدجواد محمدزاده روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تسلیت ایام سوگواری حسینی اظهار کرد: امروز فریاد «هیات من‌الذله» حضرت سیدالشهدا(ع) در نقاط مختلف جهان از عراق، یمن، افغانستان و فلسطین، لبنان، سوریه تا آفریقا و حتی در آمریکا و کنار کاخ سفید به گوش می‌رسد و جوانان و دانشگاهیان این کشورها به پاس قیام سیدالشهدا(ع) و رهنمون از این قیام، پرچم مبارزه با ظلم را که در راس آن استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار قرار دارد را برافراشتند.

وی با بیان اینکه جامعه ما به رشد و بلوغ رسیده است، تصریح کرد: در چله دوم انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف می‌توانیم راه حضرت سیدالشهدا را ادامه دهیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان پیروی از ولایت را رمز اصلی قیام سیدالشهدا(ع) و ماندگاری آن دانست و گفت: عمل به قرآن کریم و تعالیم اهل بیت(ع) و اتحاد و وحدت مردم از دیگر علل ماندگاری قیام امام حسین(ع) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha