بررسی مسائل و مشکلات شمالی ترین شهر فارس در سفر استاندار به آباده

شیراز- ایرنا- مسائل و مشکلات ایزدخواست به عنوان شمالی ترین شهر استان فارس در سفر استاندار به شهرستان آباده مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در هشتاد و چهاردمین سفر شهرستانی خود، چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ میهمان مردم شهرستان آباده بود.

استاندار فارس در بدو ورود به شهر ایزدخواست آباده با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی، سپس در جمع نمازگزاران حاضر در امامزاده سید علی (ع) شهر ایزدخواست، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدواریم امروز که توفیق دیدار مردم خونگرم و متمدن شهر ایزدخواست فراهم شده بتوانیم به وظیفه خدمتگزاری خود نسبت به آنها عمل کنیم.

بررسی مسائل و مشکلات شمالی ترین شهر فارس در سفر استاندار به آباده

استاندار فارس، موضوع اشتغال را از اصلی‌ترین و مهمترین خواسته‌های به حق مردم این شهر دانست و گفت: امکانات مناسب و زمین خوبی برای احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی و مجتمع کارگاهی این شهر پیش بینی شده اما قیمت آن مانع ورود سرمایه گذاران و ایجاد صنایع که می تواند به ایجاد اشتغال منتهی شود شده است.

ایمانیه افزود: می بایست از هر راه و روشی برای ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران و تشویق آنها به سرمایه گذاری در این شهرک استفاده کنیم.

او اظهار کرد: کاهش قیمت زمین، تقسیط و در نظر گرفتن مهلت تنفس برای پرداخت اقساط تا زمان شروع به فعالیت واحد صنعتی و تولیدی، سه راهکاری است که می‌تواند به عنوان مشوق در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: جلوگیری از مهاجرت جوانان به سایر شهرهای اطراف و ایجاد انگیزه و امید در آنها با رفع مشکل زمین در این شهر مسیر خواهد شد.

استاندار فارس، آب را از دیگر مسائل و مشکلات ایزدخواست آباده برشمرد و افزود: حل این مشکل نیز از محل اجرای پروژه انتقال آب از خلیج فارس به شمال استان دنبال می شود و با پیمانکار این پروژه نیز که متعلق به شهرستان آباده است برای کاهش قیمت تمام شده آب گفت و گو خواهیم کرد.

ایمانیه، همچنین به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ماموریت داد تا با همکاری نماینده مردم شهرستان آباده در مجلس، قیر مورد نیاز برای ورودی شهر ایزدخواست را تامین کند.

آباده در ۲۷۱ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha