۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85541664
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تحلیلگر سیاسی: گسست میان نسل جدید و قدیم باید از بین برود

بجنورد-ایرنا- یک روزنامه نگار و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: اصلاح طلبان باید آرمان هایی جدید تعریف کنند تا گسست میان نسل جدید و قدیم از بین برود تا این نسل با تکیه بر آرمان ها از خود فراتر برود.

به گزارش ایرنا، ناصر آملی چهارشنبه شب در نشست جبهه اصلاحات خراسان شمالی اظهار کرد: خوبی و بدی های نسل جوان بر گردن ما است، آنچه از این نسل می بینیم، محصول گسستی است که میان ما و نسل جدید وجود دارد، این نسل از ما جلوتر بوده اما خالی از آرمان است.

وی خاطرنشان کرد: توفیق دست داد که آقای پزشکیان نامزد اصلاحات در انتخابات به عنوان رییس جمهور انتخاب شد اکنون باید از این پیروزی مراقبت و از آسیب ها پیشگیری کرد.

این روزنامه نگار و تحلیلگر فرهنگی و سیاسی اظهار کرد: اصلاح طلبان ضعف هایی دارند که اگر آن را نبینند و سرگرم پیروزی شوند، ممکن است ضربه هایی به آنها وارد شود کما اینکه در گذشته هم آسیب دیده اند.

وی افزود: تمدن ها محصول جنگ و مهاجرت محسوب می شود و تمدن اسلامی نیز محصول جنگ ها و مهاجرت ها است، تمدن ها وقتی از آرمان و آرزو تهی می شوند دوران سقوطشان فرا می رسد بنابراین باید از آن مراقبت کرد.

آملی با اشاره به پیروزی اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اصلاحات باید از این پیروزی صیانت و مراقبت کند.

این روزنامه نگار و تحلیلگر فرهنگی و سیاسی افزود: امید است این امر مورد توجه قرار گیرد تا پیروزی های بعدی رقم بخورد.

این نشست که با حضور اعضای احزاب اصلاح طلب خراسان شمالی در سالن آینه خانه مفخم برگزار شد در پایان از مسعود شیردل از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس تجلیل شد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha