دستگاه‌های فرهنگی پشتیبان رعایت ارزش‌های اسلامی در مازندران هستند

ساری- ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اظهار این که حضور دست اندرکاران دستگاه های فرهنگی در سطوح مختلف جامعه مسوولانه و دغدغه مندانه است، گفت: این دستگاه‌ها پشتیبان رعایت ارزش‌های اسلامی در استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان آهنگر روز پنجشنبه در آغاز ششمین دوره آموزشی طرح ملی طوبی مازندران در ساری افزود: دستگاه های فرهنگی استان همواره باید حامی و پشتیبان طرح‌های عمومی اسلامی که مقدمه بسیاری از ارزش های دینی است، باشند.

وی، چالش امروز جامعه اسلامی را نداشتن آگاهی کافی از ارزش‌های اسلامی و دینی در جامعه دانست و ادامه داد:‌ بصیرت دینی و اسلامی در جامعه کم رنگ است، این معضل از آن جا شروع شد که از کارهایی که می بایست انجام می دادیم، غفلت شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از عفاف و حجاب باید همواره برای مربیان و افرادی که امر به معروف می کنند، مهم باشد.

آهنگر، مهمترین ماموریت دستگاه های فرهنگی مازندران را حمایت از حلقه های میانی که در حفظ و تداوم ارزش های اسلامی و انقلابی فعالیت دارند، عنوان کرد و گفت: این حمایت ها و پشتیبانی ها باید قطعی و دایمی باشد.

وی با ذکر این نکته که تا کنون ۶ دوره طرح ملی طوبی در مازندران برگزار شد، توضیح داد:‌ اقناع سازی و آگاهی بخشی جامعه از زیست عفیفانه و عفاف و حجاب ضروری است.

دستگاه‌های فرهنگی پشتیبان رعایت ارزش‌های اسلامی در مازندران هستند

ششمین دوره طرح ملی آموزشی طوبی مازندران با همکاری کانون رهپویان کوثر مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برای توانمند سازی مربیان در قالب راهبری یک ساله، نظارت و پشتیبانی محتوایی از اجرای فعالیت‌های تعیین‌شده برای مربیان و اعطای مدرک معتبر به پذیرفته‌شدگان آزمون‌های علمی و عملی در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha