۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85542671
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: دولت منتخب برای ثبات و کتترل بازار تلاش کند

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: دولت جدید و منتخب مردم برای ثبات بازار و قیمتها تلاش کند زیرا تورم و بی ثباتی بازار به نفع ملت، دولت و اقتصاد نیست.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: بی ثباتی بازار و تورم مشکلات زیادی در جامعه ایجاد کرده و می کند. اینک انتظار است که دولت جدید تلاش لازم را برای مهار تورم و افرایش بی رویه قیمتها انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برنامه های توسعه ای کشور افزود: از سال ۶۸ برنامه های توسعه ای در قالب سند چشم انداز در کشور آغاز شده و هم اینک نیز طرح توسعه هفتم را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه در تمام دولتها نیز حداکثر شاهد رشد اقتصادی لازم و پیش بینی شده در این برنامه ها نبوده ایم، ادامه داد: با توجه به اینکه دولتها نتوانستند بیش از این موفقیت داشته باشند، این امر مورد گلایه مقام معظم رهبری و سایر کارشناسان و متخصصان اقتصادی بوده است.

وی عنوان کرد: اما اگر آیت الله رئیسی شهید نمی‌شد به احتمال زیاد دولت سیزدهم می‌توانست به رشد پیش بینی شده هشت درصدی دست یابد و در این زمینه بالاتر از همه دولت‌ها قرار گیرد.

امام جمعه رشت اضافه کرد: هم اینک نیز شاهدیم که رهبر معظم انقلاب برای تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد کشور، روسای قوای قضائیه و مقننه و ستاد مشترک نیروهای مسلح را وارد عرصه کردند تا همه با کمک هم بتوانند عقب ماندگی ها را جبران کرده و شاهد توسعه در همه بخشهای اقتصادی، فرهنگی، زیربنایی، قضایی، دفاعی و سایر موارد در کشور باشیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت به ترور ترامپ نیز اشاره و بیان کرد: حدود ۲ قرن است که شاهد ترور روسای جمهور آمریکا هستیم که تاکنون ۱۰ رییس جمهور ترور شدند و از این تعداد چهار نفر کشته شدند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: چند روز گذشته نیز شاهد ترور ترامپ بودیم که یکی از فرضیه‌های این ترور آن است که با توجه به اینکه ترامپ از سوی دادگاه در فشار است برای برون رفت از این فشار، این نمایش را به راه انداخته و فرضیه دیگر این است که به دلیل اینکه مردم آمریکا رغبتی برای شرکت در انتخابات ندارند، این ترور را برنامه ریزی کردند تا حرکتی را برای حضور مردم در انتخابات رقم زنند.

وی افزود: یکی دیگر از فرضیه ها این است که ترامپ برای افزایش محبوبیت خود این کار را انجام داده و نظریه دیگر این است که این ترور سرپوشی برای جنایتهای رژیم صهیونیستی است تا حواس همه به این ترور باشد و رژیم جنایتکار صهیونیستی به نسل کشی و جنایات هولناک خود ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: اما آخرین گزینه‌ا ی که طرح شده، دست داشتن ایران در این ترور است و عنوان می کنند که جمهوری اسلامی ایران برای انتقام شهادت حاج قاسم سلیمانی این کار را انجام داده که این فرضیه کاملا باطل است زیرا ایران در زمان معلوم انتقام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا را خواهد گرفت و نیازی به این نمایش ندارد.

امام جمعه رشت بیان کرد: گوش ترامپ برای ما ارزشی ندارد و روزی خواهد آمد که با بستن پرونده جنایتکاران و صهیونیستها، انتقام خون همه شهدا گرفته خواهد شد و رژیم جعلی صهیونیستی به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha