۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85543106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه هشت میلیارد ریالی قاچاقچی کالا در کبودرآهنگ

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از صدور جریمه هشت میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریالی برای قاچاق کالا در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل ۲۰۰ عدد لنت خودرو سنگین، ۴۴ دستگاه چای ساز، ۹ دستگاه جارو برقی، ۱۴ دستگاه آبمیوه گیری و ۲۶ دستگاه همزن کاسه ای به ارزش چهار میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطر نشان کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی افزود: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از هشت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پاسگاه انتظامی قهورد شهرستان کبودرآهنگ در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی از یک خودرو کامیونت محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وصول جریمه قاچاق سوخت در شهرستان تویسرکان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان از وصول جریمه سه میلیارد و ۳۰۳ میلیونی جایگاه دار سوخت خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تویسرکان به پرونده فروش سوخت یک جایگاه دار خارج از ضوابط تعیینی دولت و مشمول قانون قاچاق کالا و ارز به میزان پنج هزار و ۹۱۷ لیتر نفت گاز به ارزش یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

قاسم بازدار افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شعبه در خصوص اقدام به فروش سوخت به ازای ضبط کالا، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان گفت: واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی تویسرکان پس از وصول پرونده اقدام به وصول جریمه سه میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریالی کرد.

بازدار اظهار کرد: با گزارش بازرسان شرکت نفت تویسرکان پیرامون فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت در یک جایگاه سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

تعزیر قاچاقچی سوخت در همدان

رئیس شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۷۴۵ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در همدان خبر داد.

حبیب اله شجاعی گفت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق هزار و ۵۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۲۴۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر دستور فک، ضبط تانکر و سوخت کشف شده متخلف را به پرداخت ۴۹۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته شجاعی، همچنین شعبه در ازای خودرو حامل کالا به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق ، متخلف را به پرداخت ۲۴۸ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۷۴۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش فرمانده انتظامی بخش شراء پیرامون کشف محموله قاچاق از یک خودرو نیسان تانکردار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha