گلزار شهدای شهرستان نیر بازسازی شد

اردبیل - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیر از پایان عملیات بازسازی گلزار شهدای این شهرستان در سطح ۲۲۰ متر مربع با هدف ارج نهادن به جایگاه رفیع شهیدان والامقام و پاسداشت نامداران دفاع مقدس خبر داد.

موسی هجری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مزار مطهر ۲۳ شهید بزرگوار در گلزار شهدای مرکز شهرستان نیر جای گرفته است و عملیات بازسازی گلزار و سنگ فرش محوطه با مساحت ۲۲۰ متر مربع از یک ماه قبل آغاز شده بود.

وی اضافه کرد: بازسازی و سنگ فرش گلزار شهدای نیر، حدود یک میلیارد ریال هزینه برداشته است و شهرداری نیر در این راستا با بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان همکاری کرد و با همت و پیگیری همکاران در بنیاد، همه مزارهای شهدای گرانقدر شهرستان نیر در روستاهای تابعه نیز ساماندهی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیر ادامه داد: نام بلند ۶۲ شهید، ۱۳۰ جانباز ایثارگر و ۱۴ آزاده سرفراز بر تارک شهرستان نیر می‌درخشد و این حاکی از عزم و اراده مردم ولایتمدار این خطه در هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های میهن و انقلاب اسلامی است.

گلزار شهدای شهرستان نیر بازسازی شد
دیدار مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده‌های محترم شهدا در شهرستان نیر

وی اضافه کرد: برای بازسازی و ساماندهی مزارهای شهدای روستاهای این شهرستان، حدود ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و در حال حاضر همه مزارهای شهدا به عنوان نمادهای افتخار و غیرت ملی، از شرایط مطلوب برخوردار هستند.

هجری، دیدارهای دوره ای با خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران را از برنامه‌های رایج بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان اعلام کرد و گفت: برخی از مسئولان شهرستان نیز در این دیدارها ما را همراهی می‌کنند و به طور معمول با حضور مدیران شهرستانی یا استانی در منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران، به مشکلات آنها رسیدگی می‌شود.

شهرستان تاریخی و گردشگرپذیر نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی اردبیل - سراب واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha