۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۰۴
کد خبر: 81705292
T T
۰ نفر
آرمان عدالت‌خواهي فاصله مردم با نظام وانقلاب را كاهش مي دهد

ساري- ايرنا- رييس سازمان بهزيستي كشور، آرمان عدالت خواهي شهداي انقلاب اسلامي وجنگ تحميلي و تاكيد بر ترويج اين سيره شهدا در كشور را عامل مهمي در كاهش فاصله هاي مردم با نظام و انقلاب اسلامي دانست.

به گزارش خبرنگار ايرنا انوشيروان محسني‌بندپي عصريكشنبه در آيين گراميداشت شهيد سيف‌الله شيعه‌زاده تنها شهيد بهزيستي مازندران كه در حسينيه لاله‌هاي زهرايي آمل برگزار شد، گفت: شهدا مظهر مقاومت و پيروزي ملت ايران هستند و ايران اسلامي اكنون به پشتوانه شهداي گرانقدر انقلاب، جمهوري اسلامي به يكي از مقتدرترين كشورهاي منطقه در بسياري از مناسبت سياسي واقتصادي تبديل شده است.

وي با اشاره به اينكه در بررسي فرهنگ شهادت‌طلبي و ايثارگري دو ركن برجسته تر است، اضافه كرد: بررسي ركن اول به مكتب توحيدي و الهي وارزش آن باعث ماندگاري و پايداري مي شود وشهداي ايران اسلامي با تكيه بر اين مكتب در دشمنان تا بن دندان مسلح در دفاع از كشور به ايستادگي كردند.

رييس سازمان بهزيستي كشور، از شهادت‌طلبي و انتخاب آگاهانه و دواطلبانه را به عنوان ركن دوم رزمندگان ايران اسلامي در دفاع از كشور در هشت سال دفاع مقدس بيان كرد وافزود: رزمندگان وشهداي ما در جنگ تحميلي برابر عراق بدون هيچ زور واجباري واز روي آگاهانه وداوطلبانه در دفاع از كشور راه سعادتمندي خود را انتخاب كردند.

محسني‌بندپي دربخش ديگري به استراتژي دولت در افزايش اعتماد عمومي در جامعه اشاره كرد وادامه داد: دولت تدبير واميد با اين استراتژي آن را به عنوان سرلوحه كاري خود قرار داده وبه دنبال عملي كردن برنامه هاي خود است.

وي ادامه داد: دربحث هسته اي تيم مذاكره كننده جمهوري اسلامي، با رهنمودهاي رهبري و درايت رييس جمهوري وابتكار تيم هسته اي به توفيق هاي ارزشمندي دست يافته به طوري كه نه‌تنها سانتريفيوژهاي ما از چرخش نايستاد بلكه چرخش آن با قدرت ادامه دارد.

رييس سازمان بهزيستي كشور با اشاره به اينكه دولت در مسايل رفاهي واقتصادي گام هاي موثري برداشته ودرتلاش براي كم كردن دغدغه هاي عمومي مردم در اين بخش ها است، تصريح كرد: اجراي طرح تحول سلامت در كشور بيش از 10 ميليون خانوار كشور را كه در حاشيه شهر بدون مسكن، شغل وحتي تغذيه مناسب بودند، زيرپوشش برده تا درمراجعه به بيمارستانها حتي كمترين مخارج نيز براي آنان رايگان است.ك/3

7327/6097