۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۲
کد خبر: 83402076
T T
۰ نفر
پرواز عادی و اقامت در سفارت؛ تلاش های عمران خان برای کاهش هزینه های دولت

تهران - ایرنا - نخست وزیر پاکستان به عنوان بخشی از تلاش های خود در راستای اجرای اصلاحات سیاسی - اقتصادی در این کشور برای کاهش هزینه های دولت، از پرواز عادی به جای هواپیمای اختصاصی برای سفر قریب الوقوع خود به آمریکا استفاده می کند و به جای اقامت در هتل های مجلل واشنگتن، در سفارتخانه پاکستان در این شهر اقامت خواهد داشت.

به نوشته روز جمعه نشریه تریبیون، سفر «عمران خان» نخست وزیر پاکستان به ایالات متحده روز ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر ماه) به دعوت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با هدف بهبود روابط و ایجاد اعتماد متقابل بین دو کشور صورت خواهد گرفت.

عمران خان از زمان انتصاب به نخست وزیری پاکستان، متعهد شده است تا بر خلاف مقامات پیشین، تلاش های خود را در راستای کاهش هزینه های دولت در دستور کار قرار دهد؛ هرچند این نخستین سفر وی با هواپیمای تجاری برای دیدار با مقامات دیگر کشورها خواهد بود و پیش تر از هواپیمای شخصی برای سفر به امارات متحده عربی و مالزی استفاده کرده بود.

در همین حال به گفته منابع آگاه، عمران خان در طی این سفر قرار است به جای اقامت در هتل های لوکس آمریکا، در سفارتخانه پاکستان اقامت داشته باشد.

یکی از مقامات دولت فدرال پاکستان ادعا می کند که سفر «نواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان به ایالات متحده حدود ۴۶۰ هزار دلار هزینه در پی داشته، اما برای این سفر عمران خان تنها ۶۰ هزار دلار هزینه پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha