۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84723723
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دختران تکواندوکار استان سمنان به تیم ملی راه یافتند

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبر: 84723723
دختران تکواندوکار استان سمنان به تیم ملی راه یافتند

سمنان- ایرنا- رئیس هیات تکواندو استان‌سمنان گفت: غزل سلطانی و سعیده نصیری با کسب مقام های برتر در رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان به تیم ملی راه یافتند.

سعید نوروزی عجم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان از ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه برگزار می شود و سلطانی و نصیری با پیروزی بر تمامی حریفان به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با افزود: بخش بانوان این مسابقات در خانه تکواندو پایتخت و بخش آقایان در خانه تکواندو فدراسیون تکواندو برپا است.

رئیس هیات تکواندو استان‌سمنان با اشاره به نحوه حضور بازیکنان در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان ادامه داد: این مسابقات با حضور نفرات اول دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا ،جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی آسیا،جهانی و المپیک نوجوانان ،دانشجویان جهان و نفرات نخست رقابتهای لیگ برتر و دسته یک، برگزار شد.

نوروزی عجم تصریح کرد: نصیری در وزن اول و سلطانی در وزن سوم بر سکوی قهرمانی ایستادند و به تیم ملی راه یافتند.

وی با اشاره به حضور تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات آسیایی در هانگژو چین افزود: نصیری و سلطانی اسفندماه گذشته در رقابت های جام باشگاه های آسیا ،جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شدند.

 رئیس هیات تکواندو استان سمنان ابرازداشت: محدثه پرنیخ، مجید مولایی و محمد دولتی از استان سمنان نیز به عنوان داور در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان قضاوت می کنند.

نوروزی عجم یادآورشد: مولایی و پرنیخ اسفندماه سال گذشته در مسابقات جام باشگاه های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی نیز به عنوان داور حضور داشتند.

 رئیس هیات تکواندو استان سمنان افزود: احمداخلاقی و راضیه آقاجانپور دیگر نمایندگان تکواندو استان نیز به عنوان سرمربی تیم ملی پومسه و مربی تیم ملی بانوان مشغول به فعالیت هستند./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha