۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85065293
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساعت کاری ادارات استان سمنان در ماه رمضان اعلام شد

۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰
کد خبر: 85065293
ساعت کاری ادارات استان سمنان در ماه رمضان اعلام شد

سمنان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: ساعت کار همه ادارات، سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان از هفت و ٣٠ دقیقه تا ١۴ و ٣٠ دقیقه تعیین شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حمیدی شامگاه جمعه به رسانه‌ها ابراز داشت: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم تغییر ساعت رسمی کشور در سال ۱۴۰۲ و بنابر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر شناور بودن ساعت کار دستگاههای اجرایی کشور از ساعت ۷ تا ۹ صبح و بر اساس تایید استاندار سمنان، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی ، سازمانها و ارگانهای دولتی استان سمنان در ماه مبارک رمضان از ساعت هفت و ٣٠ دقیقه تا ١۴ و ٣٠ دقیقه اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: فعالیت تمامی بانک ها، دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان همچون گذشته و بر اساس روال قبل است و تغییری نخواهد داشت.‌

حمیدی بیان کرد: ساعت فعالیت مدارس متوسطه دوره اول و دوم از ساعت هفت و ٣٠ دقیقه صبح و مراکز آموزشی دوره ابتدایی نیز ساعت هشت صبح می باشد.

معاون استاندار سمنان یادآور شد: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش ، همه مراکز آموزشی استان ٣٠ دقیقه پیش از فعالیت رسمی آموزشی در استان، آماده پذیرش دانش‌آموزان هستند و طی این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha