۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85209923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گره بخش عمده ای از مشکلات گیلان باز شده است

رشت _ ایرنا _ امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه اقدامات اساسی در بخش های مختلف زیربنایی در گیلان طی فعالیت دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: گره بخش عمده ای از مشکلات در این استان باز شده و کارها به خوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد طیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: مشکلات به جای مانده از سالیان گذشته در گیلان از جمله زیست محیطی اکنون در حال مرتفع شدن است.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در بخش‌های جاده ای، ریلی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش مشارکت اقتصادی اظهار امیدواری کرد: موضوع معیشت مردم و حمایت جدی از محصولات کشاورزی راهبردی استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا کشاورزان با انگیزه بیشتر کار و تلاش کنند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه در سطح کشور نیز شاهد موفقیت هایی هستیم به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه به قله نزدیک شده ایم اشاره کرد و ادامه داد: عضویت ایران در سازمان پیمان شانگهای و بریکس بخشی از موفقیت هاست.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: دولت سیزدهم خالصانه ‌و شبانه روزی با محوریت رییس جمهور به خدمات رسانی مشغول است بنابراین این هفته فرصتی برای دولتمردان در بیان خدمات و دستاوردها می باشد.

خطیب موقت رشت خاطر نشان کرد: این هفته همچنین فرصتی برای افراد ناصح، خیراندیش و کارشناس برای آسیب شناسی برخی از اشتباهات، خطاها و نارسایی ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی از تقدیرهای الهی است، مقدری که تعیین کننده ظهور امام زمان (عج) و مسیر آماده سازی جهان برای ظهور آن حضرت است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اجتماع عظیم اربعین حسینی و با بیان اینکه در طول تاریخ تاکنون هیچ تجمعی به گستردگی اجتماع امام حسین (ع) شاهد نبوده ایم، اظهار کرد: اربعین حسینی تجمعی برخواسته از عمق باور و ایمان با پشتوانه مردمی و میزبانی محبان و عاشقان امام حسین (ع) با نمادها و شعارهای متحد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha