۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85434350
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

محدودیت ترافیکی خراسان شمالی در روز قدس اعلام شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۲
کد خبر: 85434350
محدودیت ترافیکی خراسان شمالی در روز قدس اعلام شد

بجنورد-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز قدس از ساعت ۶ برای تامین ایمنی شهروندان اعمال می‌شود. 

سرهنگ محمد غلامی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این محدودیت های ترافیکی از ساعت ۶ صبح فردا تا پایان راهپیمایی در شهرهای مختلف اعمال می‌ شود.

وی افزود: در مرکز استان تمامی معابر منتهی به تقاطع ۱۷ شهریور در خیابان طالقانی تا میدان قائم (بازرگانی) و در ادامه مسیر تا میدان بازرگانی محدودیت تردد دارند.

وی گفت: این محدودیت در از بلوار امام خمینی تقاطع قائم تا میدان انقلاب- بلوار امام رضا (ع) تا مصلی و مسیر های منتهی به آن اعمال می شود همچنین در آشخانه معابر منتهی به تقاطع شهرداری (بلوار بهشتی) تا میدان مسجد جامع تردد ممنوع است.

سرهنگ غلامی خاطرنشان کرد: در فاروج از مقابل مسجد آل یاسین در انتهای خیابان طالقانی به سمت میدان مرکزی و خیابان موفق تا مسجد جامع و معابر منتهی به آن محدودیت اعمال می شود و در گرمه از میدان ارشاد تا تقاطع مرکزی و خیابان ناطق محدودیت اعمال می شود.

وی اظهار کرد: در شهر اسفراین در خیابان معلم حدفاصل میدان امام تا تقاطع ۲۲ بهمن _ خیابان ولیعصر حدفاصل تقاطع ۲۲ بهمن تا مجتمع بسیج و معابر منتهی به آن‌ها و در جاجرم تمامی مسیر های منتهی از میدان امام خمینی به سمت خیابان های بهشتی – مطهری و باهنر تردد ممنوع است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در شهر راز تردد در تمامی معابر منتهی به میدان معلم تا مقابل شهرداری راز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ نقطه خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha