۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85508013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد اولویت عمرانی شهرستان سقز است

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: اولویت اصلی این شهرستان،  تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز پنجشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی در این شهرستان اظهار کرد: اتمام تعدادی از طرح‌ها در بخش‌های ورزش، آموزش و پرورش، بهداشت و آبرسانی به زمان و اعتبار بیشتری نیاز دارد ولی تعدادی از طرح‌ها که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند و می توان در زمان کمتری افتتاح کرد در اولویت قرار گیرند.

وی بیان کرد: پیگیری جدی مسئولان، تلاش بیشتر پیمانکاران و تخصیص اعتبار از عوامل اصلی به بهره برداری رساندن این طرح هاست.

فرماندار ویژه شهرستان سقز خواستار تکمیل زیرساخت های فاز نخست ناحیه صنعتی صاحب، اتمام، تجهیز و بهره برداری هشت خانه بهداشت روستایی، تکمیل هتل ورزش، بهره‌برداری از سالن ورزشی شهید ترکمن، مدارس مشارکتی، رفع تداخلات اراضی، آبرسانی به روستاها و تکمیل طرح‌های آبرسانی و احداث کانال‌های کشاورزی شد.

توان ادامه داد: اتمام اجرای شبکه روشنایی و فیبرنوری فاز اول ناحیه صنعتی صاحب و در دست اتمام بودن نیرو رسانی به شهرک صنعتی و پیگیری اتمام شبکه جمع آوری فاضلاب و سپس آماده سازی فاز دوم این ناحیه صنعتی از دیگر مسائلی است که باید به طور ویژه به آنها پرداخته شود.

مدیران ادارات حاضر در این نشست هم آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات و میزان پیشرفت و اجرای طرح‌ها؛ تکمیل زیرساخت‌های ناحیه و شهرک صنعتی، ساخت خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت، ساختمان غربالگری و تشخیص سرطان، هتل ورزش، پیست تارتان، چمن مصنوعی بلوار تربیت، بهسازی اردوگاه دانش آموزی، ساخت مدارس «کوهدشت، سپیده، مرخز، هبکی، کریم آباد، کانی سرخ، دره تفی، قلعه جقه و قامیشله» احداث استخر، کانال آبرسانی، آسفالت راه روستایی، طرح های دامپزشکی با محور واکسیناسیون، آبرسانی به «تموغه، خورده لوکی، سیاهدر، ماهیدر سفلی، کاکه سیاب، دره زیارت و بوبکتان» را تشریح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha