۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85514736
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون رئیس جمهور: میدان حرف زدن آسان اما عرصه عمل و اجرا سخت است

همدان-ایرنا- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: میدان شعار و حرف زدن آسان اما عرصه عمل و اجرا سخت است بنابراین باید مردان میدان خدمتگزاری را بدرستی شناخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میثم لطیفی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید در دانشگاه بوعلی سینای همدان افزود: وجه مشترک ویژگی شهدای خدمت وظیفه مداری و خدمتگذاری صادقانه به مردم بود.

وی با بیان اینکه ساده زیستی یکی از ویژگی های مهم برای کارگزاران در جامعه اسلامی است،ادامه داد: حضرت امام علی (ع) در نامه ای به یکی از کارگزاران که در سفره ای رنگین حضور یافته بود او را مورد نکوهش قرار داد.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: اگر زندگی شهید چمران را مرور کنیم، متوجه خواهیم شد که چرا او آمریکا را با همه امکاناتش رها کرد و برای خدمت به لبنان رفت.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت و امکانات خود و همچنین تحرکات دشمن را بشناسیم و بر اساس آن برنامه ریزی و رفتار کنیم.

لطیفی با بیان اینکه دردمند بودن یکی از ویژگی‌های شهدای خدمت بود، تصریح کرد: آنان صادقانه و با احساس مسوولیت برای حل مشکلات جامعه اقدام می کردند.
وی با اشاره به اینکه معیار انسانیت شناخت درد است، افزود: باید دردمند باشیم و دانشجویان را دردمند بوجود آوریم.
معاون رئیس جمهور بیان کرد: شهید چمران اهل درد بود و انسانهای بزرگوار نیز دردمند مشکلات دیگران هستند و خود را متعلق به آنها می دانند.
وی خطاب به اساتید گفت: باید به دانشجو را به عنوان فرزند خودمان نگاه کنیم و به مشکلات وی رسیدگی کنیم.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: شهید رئیسی معتقد بود خدمت به مردم از مهم‌ترین واجبات است و خود را همواره سرباز ولایت می دانست.
وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت سخت است و باید برای انقلاب از خود هزینه کنیم، افزود: میدان حرف زدن راحت است اما در عمل و اجرا سخت است.
لطیفی اظهار کرد: شهید عبداللهیان گاهی تا ۵۰ ساعت نمی خوابید و برای حل مشکلات کشور و جهان اسلام فعالیت دیپلماتیک داشت.
وی ادامه داد: آیت الله رئیسی برای حل آب همدان تاکید داشت و در همان ابتدا تا تکمیل پروژه آبرسانی دستور داد ۵۰ تانکر آبرسانی از تهران برای نقاط مشکل دار همدان ارسال شود
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه انتظار این است که خط دولت شهید رییسی ادامه یابد، تاکید کرد: رهبری گفتند از دولت تعریف نمی کنم بلکه از آنها تمجید می کنم.
وی همچنین گفت: شهید رئیسی خود را درگیر حواشی نکرد و خدمت به مردم را همچون ذکر خدا می دانست و دیگران را به خدمت بی وقفه ترغیب می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha