۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85537092
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شکوه مراسم محرم نشان بیداری جهان اسلام است

آستارا - ایرنا - خطیب موقت نماز جمعه شهرستان آستارا بیان کرد: شکوه مراسم ایام محرم بویژه تاسوعا و عاشورای حسینی نشان بیداری جهان اسلام است و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی سیدرضایی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان آستارا، با اشاره به ایام شهادت امام حسین(ع) و حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در مراسم سوگواری سید الشهدا (ع) با توجه به مسافر پذیر بودن این شهرستان از گردشگران خواست: هنجارهای ایام محرم و صفر را رعایت کنند و حرمت این ماه‌های عظیم را بیش از همیشه مد نظر قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری در کشور با همه سختی‌ها و علیرغم سنگ اندازی‌های دشمنان نظام با شکوه برگزار شد و اینک مردم از منتخب شان توقع دارند که راه شهید جمهور را ادامه دهد.

وی افزود: مردم با حضور پرشورشان دشمنان را ناامید و دل رهبری را شاد کردند و ضمن تبریک به منتخب مردم امیدواریم در مسیر شهید آیت الله رئیسی در ظل توجهات و رهنمودهایی که رهبر معظم انقلاب ترسیم و ریل گذاری کرده اند گام بردارند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha