۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85576191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۳۲ پروژه در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت امسال ۷۳۲ پروژه با اعتبار بیش از ۲۲۰ هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز پنجشنبه به تشریح برنامه‌های استان در هفته دولت پرداخت و افزود: از مجموع پروژه‌های لحاظ شده برای هفته دولت امسال، تعداد ۷۰۶ پروژه با اعتبار ۱۱۵ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: در این هفته عملیات اجرایی ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: از مجموع این پروژه‌ها، ۲۵۳ پروژه شهری و ۴۷۹ پروژه روستایی است.

وی‌ با اشاره به پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در استان گفت: ۷۷ پروژه گازرسانی با اعتبار ۴۸ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و ۷۰ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال از جمله برنامه‌های هفته دولت است.

قناعت از افتتاح ۲۰۲ پروژه توزیع نیروی برق با سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و افزود: سه پروژه برق منطقه‌ای با اعتبار پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: ۶۰ کیلومتر خط ۱۳۲ کیلوولت، پست ۱۳۲ کیلوولت شاهکوه و توسعه پست ۱۳۲ نهبندان، سه پروژه برق منطقه‌ای برای هفته دولت است.

استاندار خراسان‌ جنوبی به اجرای ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار هشت هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۷۱۲ نفر را فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی سه پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۹۶ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۴۰ نفر از دیگر برنامه‌های هفته دولت در استان است.

دوم تا هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر (۱۳۶۰) هفته دولت نام دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha