نمایشگاه " اسوه " مازندران با ۱۰۹ غرفه پایگاه بسیج گشایش یافت

ساری- ایرنا- نمایشگاه " اسوه " با نمایش بخشی از اقدامات و دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیجیان مازندران در قالب ۱۰۹ غرفه عصر امروز چهارشنبه در محل جزیره رودخانه تجن واقع در پارک ملل ساری با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده سپاه کربلا استان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،در این نمایشگاه دستاوردهای برتر حوزه ها و پایگاه های نمونه و شاخص استانی و کشوری پایگاه های بسیج مازندران ،طرح های برتر کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه اقتصاد مقاومتی و اختراعات و ابتکارات نو و به روز بسیجیان نخبه استان به نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می توانند  تا بیست و پنجم مهر از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب مراجعه کنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگاران هدف اصلی برپایی این نمایشگاه را انتقال تجربه و الگو پرفتن از پایگاه ها بسیج به همراه  ارزیابی از پایگاه شاخص و برترعنوان کرد و گفت: پایگاه های بسیجی که در عرصه خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومیت زدایی منطقه حوزه ماموریتی فعالیت های برجسته ای داشته اند در این نمایشگاه حضور دارند.

سرهنگ عسکر مجیدی از تجلیل پایگاه های برتر بسیج مازندران خبر داد و بیان داشت: عملکرد در حوزه فرهنگی و اجتماعی و عرصه های خدمات رسانی در قالب گروه  های جهادی بسج نیز از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

وی یکی از ماموریت های پایگاه بسیج را عملیایت کردن منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: همسو با یان رویکرد پایگاه های بسیجی که  کمک هیا ویژه به کارگاه های زود بازده اقتصادی داشته اند ، شناسایی و عملکردشان را در یان نمایشگاه به معرض نمایش گذاشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران اختراعات و ابتکارات در پایگاه بسیج را از دیگر بخش های این نمایشگاه عنوان کرد و توضیح داد: کسانی که از خدمات اخنراعات و ابتکارات بسیج استفاده کرده اند ، فعالیتشان را در این نمایگشاه به نمایش گذاشتند.

مجیدی با تاکیدبر این که  فراهم کردن زمینه لازم برای ارتقای سطح کیفی فعالیت پایگاهها مقاومت بسیج و معرفی الگوهای برتر در این خصوص ضروری است، گفت: در این نمایشگاه غرفه های مربوط به اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و  بسیج علمی و پژوهشی حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha