دولت چهاردهم اقدامات موثری در راستای وضعیت اقتصادی مردم انجام دهد

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا با تاکید بر اتحاد و یکپارچگی در بین مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دولت چهاردهم باید اقدامات موثری در راستای وضعیت اقتصادی مردم انجام دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا اظهارکرد: در وضعیت موجودی که منطقه ما دچار شده است، مهمترین موضوعی که می تواند در راستای تحقق اهداف نظام تاثیرگذار باشد، حفظ اتحاد و یکپارچگی بین مردم و مسئولان نظام است و از این رو همه ما باید مطیع و پشتیبان مقام معظم رهبری باشیم و طبق فرامین ایشان عمل نماییم.

وی افزود: دولت چهاردهم باید در زمینه اقتصادی اقدامات عملی و تاثیرگذاری را انجام دهد؛ زیرا مردم ما در حال حاضر با مسئله اقتصاد و معیشت دست و پنجه نرم می کنند و دولت باید بتواند تغییرات مثبتی را در سفره مردم ایجاد نماید .

حجت الاسلام صالحیان تصریح کرد: مردم شهرستان آستارا مردمی بسیار فهیم و باسواد هستند؛ از این رو باید اقداماتی در خور این مردم صورت گیرد؛برخی زیرساخت های این شهرستان از جمله بحث آب و برق نیاز به رسیدگی دارد تا مشکلات مردم شهرستان آستارا که در تمامی ایام سال شاهد و پذیرای مسافران و گردشگران می باشند حل شود وبتوانند میزبان خوبی باشند.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان رزمندگان سرافرازی هستند که در زیر شکنجه‌های دشمنان سر خم نکردند و با صلابت و استقامت خود باعث افتخار ایران شدند.

حجت الاسلام صالحیان گفت: اسرائیل سخت در اشتباه است که فکر می‌کند با به شهادت رساندن مردم بی گناه غزه می تواند پیروز میدان شود حال آنکه این جنایات، رژیم کودکش صهیونیستی را هر روز به نابودی نزدیک تر می کند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha