۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85543297
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح «زمزمه های خدا» در خراسان شمالی کلید خورد

۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85543297
طرح «زمزمه های خدا» در خراسان شمالی کلید خورد

بجنورد-ایرنا- طرح «زمزمه های خدا» که نگاهی نمایشی است به قصه های قرآنی در حوزه کودک و نوجوان به عنوان یکی از برنامه های قرارگاه شهید آوینی امروز شنبه با حضور مسوولان استان در محل کانون پرورش فکری خراسان شمالی کلید خورد.

به گزارش ایرنا، معاون امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این آیین گفت: با اجرای این طرح که نگاه نمایشی به قصه های قرآنی دارد، شاهد تولیدات خوبی در عرصه کودک و نوجوان خواهیم بود.

مسعود مرواری با بیان اینکه نگاهمان در اجرای این طرح دربرگیری تمامی شهرستان ها در کنار واسپاری تولیدات و ایده یابی به گروه ها و استفاده از تمام ظرفیت ها در این حوزه است، تصریح کرد: بنا داریم جامعه هدف خوبی را در حوزه تئاتر صحنه ای و خیابانی پوشش دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی نیز در ادامه به تشریح جزئیات این طرح با حمایت قرارگاه شهید آوینی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت و افزود: ۱۰ مربی خلاق در حوزه هنر، شناسایی و با ارائه طرح های خلاق نمایشی در حوزه قصه های قرآنی و تایید از سوی تیم مشاوران انتخاب خواهند شد.

فرهاد آقابیگی تصریح کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت نوجوانانی که توانایی های مختلف در حوزه های هوش مصنوعی، عکاسی، فیلم سازی، بازیگری و سایر هنرها دارند، برای تولید اثر و تشکیل تیم هنری استفاده می کنند.

وی افزود: در واقع با ارائه فراخوان از نوجوانانی که در عرصه های مختلف هنری، توانایی دارند و با بهره گیری از ظرفیت مربیان هنری، در مدت یک ماه ۱۰ اثر نمایشی با نگاهی به قصه های قرآنی تولید و در فضای عمومی اجرا و علاوه بر مخاطبان، داوران نیز، آثار را بررسی و طبق نظر این ۲ گروه، سه اثر برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

آیین رونمایی از پوستر طرح زمزمه های خدا با حضور مدیرکل آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha